Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Katten är världens vackraste blåsköldpadda med vitt bröst o röd kind mot kameran. Blev nog konstig kontrast pga ljus/skugga och zoomad bild (tagen från andra änden av rummet). Kroppen ser mörkare ut än hon är.@manda är katten anonymiserad, blev en konstig bild eller är det bara hos mig som det ser ut som två olika katter, en i kroppen och en i huvudet?
Ah! Hur kul som helst iaf, ser verkligen ut som hon slängt på sig en jumpsuit med luvaKatten är världens vackraste blåsköldpadda med vitt bröst o röd kind mot kameran. Blev nog konstig kontrast pga ljus och zoomad bild (tagen från andra änden av rummet). Kroppen ser mörkare ut än hon är.
Kanske jag ska göra lite, men hur gör ni andra för att få balkonglådorna att inte luta mot väggen? Det finns en glipa mellan räcket och väggen så de hänger mycket snett. En anledning till att jag köpte Elho blomlådorna.
Kläm fast något lagom stort mellan kruka och vägg. Små planteringskrukor brukar vara lagom, och tål en del tryck om man sätter dem med botten mot krukan och toppen mot väggen.
Smart, får kolla vad jag kan använda. När jag använde dem för några år sedan använde jag vhs, men har tyvärr inga kvar