Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Kanska ska bläddra igenom tråden.. Men iallafall sitter någon på ett bra recept på rostbröd som går att rosta?
Gärna likt vanlig rostbröd som möjligt, tänkte baka till sambon så lite kinkigare än mig
Planer på inviga hushållsassistent som inköpts för några dagar sen.
Så likt köpt rostbröd som möjligt… hmmm… Jag brukar baka formfranska på vatten, olja, salt, jäst och vetemjöl. Eventuellt tillsätter jag en dl solrosfrön eller pumpafrön till degen för att de blir så goda när man rostar. Men det blir mycket knaprigare än köpebröd. Om du vill ha en mjukare variant så kanske det här receptet kan funka:
Juridik & Ekonomi Jag hade nog gjort det om jag trott att företaget skulle sköta det. Men eftersom de inte svarat mig någon gång, vågade jag inte ta...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.