Baddräkt?

Tassetass

Trådstartare
Sent omsider har jag accepterat att ingen av mina vanliga träningsformer funkar och jag tänkte därför kasta mig i vattnet och se om det funkar bättre.

Äger dock ingen baddräkt och mina bikinis är en smula för små nu, kan man säga. Är det någon som har ett tips eller två på bra gravidbaddräkter som även klarar klor?

Eller funkar det lika bra med en vanlig baddräkt, tro? De är ju rätt stretchiga ändå, när jag tänker efter...

Jag köpte vanliga simkläder när jag var gravid, ingen baddräkt utan en tvådelad. Kostade inte mycket på Stadium.

Det beror nog på hur länge du tänkte kunna simma och hur stor du blir :p men en väldigt strechig i någon storlek större borde väl fungera bra åtminstone större delen av tiden som är kvar?

Sent omsider har jag accepterat att ingen av mina vanliga träningsformer funkar och jag tänkte därför kasta mig i vattnet och se om det funkar bättre.

Äger dock ingen baddräkt och mina bikinis är en smula för små nu, kan man säga. Är det någon som har ett tips eller två på bra gravidbaddräkter som även klarar klor?

Jag har kunnat ha min vanliga baddräkt fram till vecka 30, efter det tog magen så stor plats att den liksom åker ner och riskerar att släppa ut brösten :o

Sedan dess har jag min vanliga bikini, det är bara att acceptera att jag ser ut ganska precis så här:

Eller funkar det lika bra med en vanlig baddräkt, tro? De är ju rätt stretchiga ändå, när jag tänker efter...

Jag köpte en tankini :-) dvs tvådelat med badlinne som topp! Fungerar toppen och använder den ännu trots avsaknad av mage den får som bli lite mera luftig istället.

Jag använde min vanliga baddräkt, de tre sista graviditeterna badade jag till någon månad kvar och min mage var gigantisk...

Jag har för mig att det brukar stå på lapparna på badkläderna ifall de tål klor. Köp på sportaffärerna, där borde de flesta funka.

Jag använde en baddräkt i något större storlek än.vanligt gick bra till v36 då jag slutade bada. Har sett att det finns gravidbadkläder att köpa annars.

Vad händer om inte badkläderna tål klor?

Jag använde en baddräkt i något större storlek än.vanligt gick bra till v36 då jag slutade bada. Har sett att det finns gravidbadkläder att köpa annars.

Vad händer om inte badkläderna tål klor?

Man upptäcker en dag, väldigt kort efter inköp, att baddräkten blivit en smula genomskinlig. Been there, done that... :p

Jag hade vanlig baddräkt tills det, precis som @Blueberry säger, blev lite för vågad urringning. Sedan skaffade jag en ny bikini istället. Den passade ganska bra efter graviditeten också, innan jag hade gått ner.

Hittade till slut en baddräkt som satt bra (på Stadium). Är inte så förtjust i att simma i tvådelat, så baddräkt var enda alternativet för mig. :)

Jag hade vanlig baddräkt tills det, precis som @Blueberry säger, blev lite för vågad urringning. Sedan skaffade jag en ny bikini istället. Den passade ganska bra efter graviditeten också, innan jag hade gått ner.
Jag måste bara fråga, blir det liksom inte "camel-toe" "down there" innan urringningen blir för vågad?

Mvh Miks

Nej, inte för mig i alla fall.
Enligt gravitationskraften borde dragning neråt komma före dragning uppåt, så att säga :D
Min tanke var att när gravitationen möter dragningen så blir resultatet aningens ..... eh avslöjande? :o

Fast det kanske beror på hur man är skapt down there. Åh andra sidan skymmer ju magen en del och det är ju inte varje dag folk kryper runt i simhallen och kollar in skrevet på gravida kvinnor :D Eller? Det kanske är anledningen till att jag inte badar :angel:

Mvh Miks

Jag såg rakt upp och ner inte riktigt klok ut i min bikini när jag testade den i lördags. Hade växt ur bikiniöverdelen så resultatet blev fyra bröst, två i bikinin och två utanför. Skitsnyggt. Magen satt typ över bikiniunderdelen så att den inte direkt syntes. Jag ville gråta. Struntade i att bada och gick en promenad istället.
Nu har jag beställt en gravidbaddräkt på rea från BOOB. 349 pix med frakt, klart värt för att jag ska slippa känna mig som mannen i @Blueberry s video.

Liknande trådar

Gravid - 1år Vår son är 8 månader nu och sedan en tid tillbaka har vi börjat försöka introducera riktig, vanlig mat till honom. Med dottern körde vi...
Svar
9
· Visningar
484
Senast: gulakatten
·
Övr. Barn Lite osäker på om tråden hamnar rätt nu, då frågeställningen gäller ett mera helhetsomfattande perspektiv än själva barndomen. Mod får...
5 6 7
Svar
126
· Visningar
6 906
Senast: Badger
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 657
Senast: Anonymisten
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig...
2
Svar
25
· Visningar
2 148
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar