S

sandra861113

hejsan min hund och jag var ute vid havet i malmö idag och badade för första gång shit vad kul hon tycket det va... men sedan efter detta har hon blivit jätte lös i magen och då menar jag jättelös... vet om att hon dricker mycket av havs vatnnet kan det vara därför som hon blev så i magen??

Sv: badade

Många hundar blir väldigt lösa i magen efter bad. Just för att dom dricker mängder med vatten.

Sv: badade

se för guds skull upp för giftiga alger! de kommer komma mycket tidigt i år! speciellt runt skånekusten är det mycket problem med alger, och de har redan varnat, så var säker på att vattnet är "rent" innan du låter hunden bada i havet. jag föredrar faktiskt sjöar av den anledningen, sandtaget i tvedöra utanför s sandby är en perfekt hundstrand. eller vomb eller ringsjön.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 792
Senast: Maniac123
·
R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 248
Senast: Red_Chili
·
Hundträning Byn som jag bor i anordnar hundpromenader ett par gånger i veckan. Jättebra träning tänkte jag. Själv har jag inget behov av social...
Svar
8
· Visningar
1 983
Senast: Sesca
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 512
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Selenbrist