Back on Track

Sv: Back on Track

Jag provade med en pad på axlar/nacke när jag var stel efter att ha suttit vid datorn och det var väldigt skönt. Ska nu beställa vristvärmare till min stukade fot som går ont ibland fortfarande samt nackvärmare:idea:

Jag har ryggbälte, nackkragar, tre stycken tror jag... Hästens ryggvärmare som bäddmadrass och värma mig ibland vid behov... Funderar på att köpa fler saker... :D

Vi har ryggvärmaren på vår kille.Den e bra men för att den ska ha så mycke funktion som möjligt så ska man använda den mycke(typ dygnet runt ett tag).och där kommer problemet in...den sitter inte så bra så man vill ha den i hagen ,går ju iof att sy in i täcket men halkar omkring och har sej ändå.Vi ska köpa sommar täcket så man kan ha det så mycke,och ofta man vill och ha ett BoT schabrak när man rider(bästa effekt får man när hästen arbetar.)Så av min personliga erfarenhet så är det bättre att investera i ett täcke...

Glider det runt även om man syr fast kardborreband på täcket också?

till en början gled det ändå, men då satte jag BoT ett "snäpp" längre fram + ett elastiskt bensnöre som går runt halsen och jag fäster det i ringarna på BoT.
Funkade för oss, sitter bra nu... även över natt eller under utetäcket.
har min kardborre fastsydd i ett fleecetäcke.

Idag fick vi våran BoT. Det ligger på nu, hur fort lär man märka någon skillnad?

Liknande trådar

Träning Back on track.. när ska man använda det och när ska man inte använda det? Jag har täcke som vi använder inför träning och tävling i...
Svar
1
· Visningar
1 106
Senast: MiniLi
·
Anläggning (Jag testar att ställa frågan i den här tråden istället för att göra en ny i ämnet - gissar att många här har koll.) Hur många här...
2
Svar
23
· Visningar
2 450
Senast: Svartkatt
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 472
Senast: Thaliaste
·
  • Låst
Hästhantering På förekommen anledning sitter jag och funderar på det här med hästar som springer på/över en människa, vilket ju i bland haft en...
16 17 18
Svar
351
· Visningar
16 221
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Utbilda själv