Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag vill egentligen bara se så att jag inte kör in i något, typ. För fem år sen när mitt stos föl dog oväntat backade jag dagen efter rakt in i en stor vit suv som jag inte såg, och jag tappade en del av självförtroendet när det gäller backning. Nu har jag en ny bil med en del sensorer, men skulle gärna ha en kamera. Har också skadat nacken i en ridolycka för länge sen så vissa dagar har jag svårt att vrida tillräckligt på huvudet, så ett extra stöd känns inte fel.Jag hade en backkamera från biltema i hästtransporten. (Det är dock 4 år sen jag sålde hästarna, så de har säkert blivit bättre) Uppfyllde syftet, men backkameran på Volvon på jobbet är att likställa med att själv sitta där och titta bakåt. Hur "bra" måste du se? Jag tror att färgerna var rätt kassa på Biltemas kamera, men jag hade ju definitivt inte backat på något tänker jag.
En kamera från biltema räcker nog fint för det!Jag vill egentligen bara se så att jag inte kör in i något, typ. För fem år sen när mitt stos föl dog oväntat backade jag dagen efter rakt in i en stor vit suv som jag inte såg, och jag tappade en del av självförtroendet när det gäller backning. Nu har jag en ny bil med en del sensorer, men skulle gärna ha en kamera. Har också skadat nacken i en ridolycka för länge sen så vissa dagar har jag svårt att vrida tillräckligt på huvudet, så ett extra stöd känns inte fel.