Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
På tal om badhus. Vi ska på babysim i mitten på september. Hur sjutton gör man? Jag måste ju byta om och duscha, var gör jag av barnet under tiden?
Ibland har jag duschat med barnet, ibland lagt på golvet eller satt i en stol som brukar finnas på badhus beroende på barnets dagsform
På tal om badhus. Vi ska på babysim i mitten på september. Hur sjutton gör man? Jag måste ju byta om och duscha, var gör jag av barnet under tiden?
Jag får väl ringa och fråga vad de har. Lägga på golvet känns lite äckligt (jag vet ju hur städningen går till om man säger så..) och i duschen vill jag inte ha honom.Där jag har gått på babysim att det funnits skötbäddar i plast och bumbostolar somman kan ha i duschen. Bebisar duschar inte innan babysim (för att inte riskera att de blir kalla) men däremot bör man tvätta dem efter bad i bassäng
Hos oss fanns barnstolar att sätta i de höga från Ikea i plast typ. Har de babysim är det nog utrustad med grejer. Fanns någon slags skötbord också i omklädningsrummet men jag hade oftast med bilstolen och bar i den.Jag får väl ringa och fråga vad de har. Lägga på golvet känns lite äckligt (jag vet ju hur städningen går till om man säger så..) och i duschen vill jag inte ha honom.
Med tanke på hur det brukar skötas skulle jag inte bli förvånad om det förutsätts att man 1) redan vet och 2) har med sig allt som kan tänkas behövas..Hos oss fanns barnstolar att sätta i de höga från Ikea i plast typ. Har de babysim är det nog utrustad med grejer. Fanns någon slags skötbord också i omklädningsrummet men jag hade oftast med bilstolen och bar i den.
La en plastad frotte inuti när vi gick till badet från duschen. Hos oss var det en introduktion första gången då gick de igenom allt.
Aha, tråkigt när det är så!Med tanke på hur det brukar skötas skulle jag inte bli förvånad om det förutsätts att man 1) redan vet och 2) har med sig allt som kan tänkas behövas..
Men jag ska ringa och fråga. Så jag inte står där och inte har nånting vettigt med mig.
Ska bli spännande att se vad sonen tycker om det. Att bada i baljan hemma är pest och pina
Ja, det är lite det jag känner. Och i kombination med hala golv känns det inte så lyckat.Aha, tråkigt när det är så!
Men att bära i bilbarnstol tyckte jag var en bra grej, våta bebisar kan vara väldigt hala.
Vi duschade och klädde på barnet kläder och satte i babyskyddet. Annars har de här badbalja och matstolar man kan ta med in.På tal om badhus. Vi ska på babysim i mitten på september. Hur sjutton gör man? Jag måste ju byta om och duscha, var gör jag av barnet under tiden?
Här finns både barnstolar att ha i duschen samt även små madrasser. Vissa tog med bilbarnstolen och hade barnet i när som bytte om.På tal om badhus. Vi ska på babysim i mitten på september. Hur sjutton gör man? Jag måste ju byta om och duscha, var gör jag av barnet under tiden?
Fast han behöver ju duscha av sig efter att ha badat i klorerat vatten, väl?Jag får väl ringa och fråga vad de har. Lägga på golvet känns lite äckligt (jag vet ju hur städningen går till om man säger så..) och i duschen vill jag inte ha honom.
Bada hemma är ju en helt annan grej. Bada näääära i varmt vatten har gått hem hos mina barnMed tanke på hur det brukar skötas skulle jag inte bli förvånad om det förutsätts att man 1) redan vet och 2) har med sig allt som kan tänkas behövas..
Men jag ska ringa och fråga. Så jag inte står där och inte har nånting vettigt med mig.
Ska bli spännande att se vad sonen tycker om det. Att bada i baljan hemma är pest och pina
Fast blir de inte nerkylda av dusch? Det är inte direkt varmt vatten i duscharna här..Fast han behöver ju duscha av sig efter att ha badat i klorerat vatten, väl?
Dom rekommenderade att man hade typ miniderm eller liknande här och smörjde in barnet med efter.
Vi tog med det in i badhuset när vi badade det var inga bekymmer här.Ni som tagit med babyskyddet, var gör man av det under tiden?
Är rädd att det finns långfingrade personer som inte vet skillnad på ditt och mitt.. Har blivit av med bland annat skor i badhuset så jag vill ha allting inlåst. Men ett babyskydd går ju inte in i skåpet. Och man får knappt ta in en handduk i själva badhuset..
Tvek att man får det här.. De är som sagt väldigt anala med vad man får ta in. Sist jag var där (visserligen över ett år sen) fick jag inte ta med handduken in utan var tvungen att lämna den i duschrummet.Vi tog med det in i badhuset när vi badade det var inga bekymmer här.
När jag gick på babysim duschades inte bebisarna innan, men alla duschades efteråt.Fast blir de inte nerkylda av dusch? Det är inte direkt varmt vatten i duscharna här..
Det enda jag vet är att det börjar en tisdag och att man ska ha en byxa som sluter tätt runt benen. Det är all information jag har fått.