Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Om någon annonserar ut en boxplats och det står paddock finns i närheten.
Hur långt skulle ni tolka en sådan formulering?
Närheten= grannen eller möjligen nästa gård efter grannen. Inte mer än 5-800 m.Om någon annonserar ut en boxplats och det står paddock finns i närheten.
Det tycker jag är "i närheten".Avståndet är 2,1 km ena vägen. Tycker det va i längsta laget för och kallas närheten. Är ju 4,2 km fram och tillbaks.
Avståndet är 2,1 km ena vägen. Tycker det va i längsta laget för och kallas närheten. Är ju 4,2 km fram och tillbaks.
Det tycker jag är "i närheten".
Tycker jag också....intressant att alla tolkar så olika. 2 km är skritta/trava fram för mig, sen tränar man sen joggar/skrittar man hemåt. Superbra.
Där jag står nu måste jag in med hästen i släpet o åka 20-25 minuter för att komma till en ridbana, 2 km bort skulle kännas som rena lyxen....
Jag håller helt med dig. Men om de 2 km är längs med en trafikerad 70-90 väg så är det väldigt långa och obehagliga 2 km. Är det 2 km längs med fina och säkra ridvägar så är det ju lagom uppvärmning. Att folk tolkar olika beror nog vilket av de två alternativen man är mest van vid.