Avla till sig själv?!

Sv: Avla till sig själv?!

Nej.
Med ditt gula sto så har du alltid 50% på gult.
Betäcker du med Ravell så är det 50% på enkelgult dvs isabell, gulbrun eller gulsvart och sen så är det 25% på dubbelgul och 25% på icke-gul
 
Sv: Avla till sig själv?!

Aha så om jag mot förmodan betäcker med ravell innebär det att jag har min vanliga otur och säkert får en brun häst:p haha
 
Sv: Avla till sig själv?!

Kl

Åhh ger upp snart..! Har mailat till Fetcher N's ryttare, både privat(den som står på hennes hemsida), privatfejjan mail och företagsfacebook mail samt ringt två ggr! Får inte tag i människan! Men är ju ett halvår minst kvar tills jag ev ska betäcka så hoppas att jag får tag i henne nån gång fram tills dess!!
 
Sv: Avla till sig själv?!

Ring istället. Mailadresser kan vara inaktuella eller ha olika spamfilter men telefonnummer som fungerar brukar man kunna hitta.
 
Sv: Avla till sig själv?!

KL

Fick svar av Fetchers ryttare, han är inte överbyggd som färdig häst:) så blir nog han till våren, bara ekonomin tillåter, just nu är den riktigt kass pga sjuk hund!! Veterinär är inte billigt:/
 

Liknande trådar

Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
13 538
Avel Hej! Skulle jag kunna få lite råd angående val av hingst? Är heeeelt ny på detta med avel och det är ju bokstavligen en djungel...
Svar
12
· Visningar
2 336
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Då ska jag försöka sammanfatta vår resa til Norsk Varmblod's Eliteskue lite "kort". (Eller långt... :angel: ) Vi åkte hemifrån i...
Svar
0
· Visningar
1 036
Senast: sorbifolia
·
Träning Som rubriken lyder så har vi två treåriga travhästar som ska ridas in i sommar! Den största hästen (170 cm mkh) har vi typ hittat en...
Svar
2
· Visningar
781
Senast: Gloria95
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp