Även om..

M

Moorice

Även om det förekommer en hel del hårda ord, tjafs, gräl osv. här i forumet..jag har lärt mig oerhört mycket av många människor här som vill dela sina kunskaper och vill utveckla andra människor med det. Jag påstår inte att jag är helt oskydlig, jag kanske också har grälat men för det mesta har det vart ett stort nöje att sitta inne på forumet! Mitt mål är att utvecklas som ryttare och hästmänniska, hästarna är mitt liv och de kommer det att fortsätta vara. Jag vill rikta ett stort tack till alla människor här i forumet!

Sv: Även om..

Moorice skrev:
Även om det förekommer en hel del hårda ord, tjafs, gräl osv. här i forumet..jag har lärt mig oerhört mycket av många människor här som vill dela sina kunskaper och vill utveckla andra människor med det. Jag påstår inte att jag är helt oskydlig, jag kanske också har grälat men för det mesta har det vart ett stort nöje att sitta inne på forumet! Mitt mål är att utvecklas som ryttare och hästmänniska, hästarna är mitt liv och de kommer det att fortsätta vara. Jag vill rikta ett stort tack till alla människor här i forumet!

Jag håller med. Tittar ofta in och hittar ibland intressanta trådar med nya sätt att se på saker och tips och spännande diskussioner. Trist när det spårar ur men i stora hela är det intressant.:bow:

Moorice skrev:

:bow: Håller med. Även om jag ibland kan vara "vass" så är det ett nöje att vara här.

Håller med....man glömmer "tjafset" och plocka gobitar lite här, och lite där....för att sen kunna hitta sin egen väg till en bättre "hästmänniska"....:bow: :bow: Tack till alla som bidrar till det...

Det var en fin tråd efter veckans bråk och tjafs. Jag säger detsamma som du och tackar också! :bow:

Mackan/som också är kritisk och "tuff" i diskussioner ibland...

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma...
2
Svar
24
· Visningar
2 856
Senast: mars
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 602
Hästmänniskan Hej! Jag har alltid älskat hästar och djur, och försökt göra mitt bästa för att omge mig av djur och det lantliga. Jag har alltid...
2 3
Svar
52
· Visningar
5 653
Senast: Mabuse
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 599
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar