Avelsdagarna på axevalla

CA

Trådstartare
någon som vet om man behöver någon behörighet/kort av något slag för att komma in i stallarna för att kunna vara med?
Förra året jag var där med en bekant, hade han fixat ett stallkort till mig, behövs det nu med? Kostar avelsdagarna något?

Tacksam för svar
//Camilla

Sv: Avelsdagarna på axevalla

Jag såg att avelsvärderingen är flyttad till Sundbyholm pga kvarka och att föredragen är inställda...

/// ghost

Ska någon till Sundbyholm istället? Jag funderar på det, men har inte bestämt mig än..

tycker de är konstigt att man ställer in de men inte travtävlingarna, visserligen så är de ju på egen risk som man får åka dit men ändå...

Liknande trådar

Samhälle Hej! Då försäkringsbolaget har så lång kötid i telefon så chansar jag med att kasta ut frågan här. Jag har haft en barnförsäkring hela...
Svar
1
· Visningar
399
Senast: sjoberga
·
Övr. Barn Jag vet att vi pratade om det här för ett år sedan, och vi har fortfarande inte skaffat någon hemstädning. Det är av flera skäl men en...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 678
Senast: Blyger
·
Foder & Strö Analyserna har trillat in, höpartier valts ut, installning kanske påbörjats - hösten är här 🍂! Hur blev det för er i år, vad tänker ni...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
4 931
Senast: Kristall10
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
3 297
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka