C

cisco

DIONYSOS!!
Jag undrar om det är någon som vet hur många LEVANDE föl "Dio" har lämnat efter sig. Om han har fått några dödfödda, finns det i så fall något sätt man kan ta reda på vad det var som var fel med dem?
Någon som vet????? :crazy:

Det fins många orsaker till att ett sto kastar men det är nog ganska ovanligt att det är faderns fel. Skicka ditt föl på obduktion så får du veta. Det är mkt sorgligt men kasta inte skit på hingsten. Bättre lycka nästa gång. :cry:

2002 betäckte han 45 ston och 31 levande föl registrerades i fjol. Det är ganska hyfsad procent.

Liknande trådar

Avel Det här är bara spekulationer för kanske 10 år in i framtiden, men vilka hästraser har större chans för att ha mjukare gångarter att...
2
Svar
21
· Visningar
1 540
Senast: Raderad medlem 149793
·
Avel Jag vill betäcka mitt fullblodssto. Hon är 6 år. Jag vill att avkomman ska användas som hobbyhäst ej tävla. Jag har försökt leta men...
Svar
14
· Visningar
1 618
Senast: Mabuse
·
Samhälle Jag vet ju att många lever utan bil, och att det är en lyx egentligen. Men jag har vant mig vid lyxen, dessutom nyproducerad bil, och...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
4 053
Senast: Amha
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Idag har jag inte lämnat mysrocksstadiet. Kaffe, hemgjorda piroger i min airfryer<3, cocacola och clementiner (det sistnämnda sponsrat...
Svar
0
· Visningar
233
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka