Har också något minne av det Mycket förvirrande.Tror det var nån lek där vi plötsligt var fyra stycken Josh Hartnett.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har också något minne av det Mycket förvirrande.Tror det var nån lek där vi plötsligt var fyra stycken Josh Hartnett.
Vilket RUS. Jag känner knappt igen mig själv.HEMLIGT
Vilket RUS. Jag känner knappt igen mig själv.
"My name is Pilot, Pilot Pilot"
Jag också.Var tvungen att googla honom.
Men gud, kommer inte på vilken bild du hade innan och det stör mig nåt enormtVilket RUS. Jag känner knappt igen mig själv.
"My name is Pilot, Pilot Pilot"
And I will never tell.Men gud, kommer inte på vilken bild du hade innan och det stör mig nåt enormt
Jag tror att jag kom på det! MuhahahaMen gud, kommer inte på vilken bild du hade innan och det stör mig nåt enormt
Jag är lätt på!Det är andra gången jag byter bild på detta nick och det var nog 6-7 år sen, minst. Vet att jag valde mellan denna bilden och den jag hade tidigare.
Jag vet. Det kostar dock att få veta @NytantAnd I will never tell.
Vad vill du ha i utbyte? De två första sakerna jag kom att tänka på var surdeg och Gucci-loafers. Så jag skickar det I guess?Jag vet. Det kostar dock att få veta @Nytant
Guldbestik och tenntallrikar att äta min surdeg på (men du var ganska nära bilden med gucci-loafers faktiskt, tänk bara mer.... västerut)Vad vill du ha i utbyte? De två första sakerna jag kom att tänka på var surdeg och Gucci-loafers. Så jag skickar det I guess?
Satt och funderade på Pisa och Nice innan jag kom på - var det cowboystövlarna?!Guldbestik och tenntallrikar att äta min surdeg på (men du var ganska nära bilden med gucci-loafers faktiskt, tänk bara mer.... västerut)
JaaSatt och funderade på Pisa och Nice innan jag kom på - var det cowboystövlarna?!
Den gemensamma nämnaren är vår kära @NaharVänta nu här… cowboy stövlar och guldbestik de har alltså en gemensam nämnare ??!
Edit: mina sjukt obekväma skor a lá reining wannabe
Visa bifogad fil 111151