Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu kan jag iallafall skilja på dig och @Snurrfian (fick ofta tänka efter och fundera på vem som hade labradorerna också )Jag trodde faktiskt det gick obemärkt förbi
Tysta fjäll?I alla fall med tysta fjäll eller är det bara när jul?
Vem är det?Kanske borde byta till den här för att vara lite up to date
Vem är det?
Var tvungen att googla honom.Samma herre som på min avatar, drygt 20 år senare
(Josh Hartnett)
Var tvungen att googla honom.
Din avatar är väl från nån ulvlek för massor av år sen? Har för mig att det var nån lek där det figurerade en väldans massa tjusiga herrar på avatarernaSamma herre som på min avatar, drygt 20 år senare
(Josh Hartnett)
Din avatar är väl från nån ulvlek för massor av år sen? Har för mig att det var nån lek där det figurerade en väldans massa tjusiga herrar på avatarerna
Nej jag minns inte heller, men det var kul då i alla fallJapp! Minns inte exakt vad som var grejen med dem, men han har fått hänga med sen dess
Jag känner igen honom från andra bilder som jag hittade när jag googlade honom men namnet sa mig inget alls. Jag brukar sällan lägga skådisar eller sångare på minnet, hör jag eller ser något bra så gillar jag det men vem som gjort det är oftast mindre intressant.Rekommenderar att se nån film med honom, han har gjort många riktigt bra.
Din avatar är väl från nån ulvlek för massor av år sen? Har för mig att det var nån lek där det figurerade en väldans massa tjusiga herrar på avatarerna
Sorry men jag måste fråga, vem är du? Hade du samma namn förut?Så. Nöjda nu?
HEMLIGTSorry men jag måste fråga, vem är du? Hade du samma namn förut?
(Var tvungen att kolla på dina tidigare inlägg men det klickade ändå inte i min skalle )