Den här tråden gör mig sugen på att byta.
Jag tycker vi inför en avatar-bytardag, där man får byta avatar den dagen men sen ingen fler gång förrän nästa avatar-bytardag. Så är man lite mer beredd på kaos.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Den här tråden gör mig sugen på att byta.
Haha ingen har nån aning om vem som skriver vad eller vart längreVad detta har urartat till en kaosig uppviglartråd!
Nej, när det fortfarande bara var en eller två som bytt (sen jag började hänga här alltså) lade jag det noggrant på minnet och tänkte att det ska nog gå bra, men sen dess har det blivit alldeles för oöverskådligtHaha ingen har nån aning om vem som skriver vad eller vart längre
Aarrghh - det där är ju inga karamellerSka nog ta och byta bild. Haft min nu alldeles för länge!
Åhhh - dig känner man ju igen iallfallBara för att
Jo jag vet tänkte på det men ville ha en förändring. Ska väl inte äta så mycket karameller och inga martiniglas känns rätt heller. Plus att jag längtar till sommaren så zoomade in på ett träd från en bild i somras.Aarrghh - det där är ju inga karameller
Det förpliktigar att heta @karamelldrottningen - bara så du vet det!
Men för mig är ju du en karamell juh *mutter, mutter*Jo jag vet tänkte på det men ville ha en förändring. Ska väl inte äta så mycket karameller och inga martiniglas känns rätt heller. Plus att jag längtar till sommaren så zoomade in på ett träd från en bild i somras.
Min första bild med detta nicket var på en staty som jag hade under lång tid. Så inget med karameller att göra alls
Jag är trotsig åt andra hållet och vill inte byta bild Det är ju min Enya!Vad detta har urartat till en kaosig uppviglartråd!
Aldrig. Fjäll är inte särskilt förändringsbenägna.
Skämt åsido uppskattar jag att din nya avatar är så enkel att koppla till ditt namn @Tranan, så det bytet gör inte så mycket. @AraSlei byte nu nyligen däremot kommer det ta tid att vänja sig vid Tur att Louie är så gullig!
Inser att jag alltid registrerar avataren men sällan användarnamnet när jag slöscrollar Buke.
I alla fall med tysta fjäll eller är det bara när jul?Jag trodde faktiskt det gick obemärkt förbi
Nu fick jag feeling.
I alla fall med tysta fjäll eller är det bara när jul?
Nej jag tänkte kommentera häromdagen...Nja, mer att mitt avatarbyte gick obemärkt förbi. Men tydligen inte