Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vita_N_6520 skrev:Så du menar på fullt allvar att du mockar+tömmer kärra+slänger in halm på mindre än 4 minuter....? :smirk:
Om man säger att hälften går åt till att mocka, hälften till resten, så mockar du alltså en stooor fölbox på 2 minuter..?
Och då vill du att jag ska tro på att du mockar noggrant...?
Att mocka på 7-10 min det kan ja gå med på, men faan inte 4.
(Eller menar du att det är fler än 1 per..?)
Sen kan man ju definiera ordet slarvigt.
Det går att gömam skiten under den rena halmen. Då är det slarvigt.
Så kan man oxå ta ut allt skitit o det som sitter ihop med det, för att slippa sortera halmen.
Så det finns ju olika slarvigheter.
Capable Case skrev:Flera av er har uppgett att ni mockar OCH ströar på 4 min/box. Då måste ni göra det slarvigt.. det går inte att vara noggrann på så kort tid! När jag jobbade i travstall så mockade jag 1 box på 8 minuter och då kände jag att jag fick slarva.. då ingick INTE tömning eftersom kärran var så stor att flera boxars skit fick plats i den. Så antingen snackar ni gojja eller mockar slarvigt!
Vita_N_6520 skrev:Så du menar på fullt allvar att du mockar+tömmer kärra+slänger in halm på mindre än 4 minuter....? :smirk:
Om man säger att hälften går åt till att mocka, hälften till resten, så mockar du alltså en stooor fölbox på 2 minuter..?
Och då vill du att jag ska tro på att du mockar noggrant...?
Att mocka på 7-10 min det kan ja gå med på, men faan inte 4.
(Eller menar du att det är fler än 1 per..?)
Sen kan man ju definiera ordet slarvigt.
Det går att gömam skiten under den rena halmen. Då är det slarvigt.
Så kan man oxå ta ut allt skitit o det som sitter ihop med det, för att slippa sortera halmen.
Så det finns ju olika slarvigheter.