Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kan ju även meddela att såhär 2 veckor in går det finfint, jag gör förvisso inte annat än äter hela tiden känns det som men det är ju en vanesak. Aldrig trodde jag väl att någon sorts diet faktiskt skulle vara relativt enkel!
Puttar upp med en liten fråga - jag blev så jäkla sugen på kokt ägg såhär på kvällskvisten och funtar på att koka upp så det finns klart till imorrn bitti. Men jag äter inte kokt äggula, det är så brutalvidrigt. Googlade mig till att en äggvita bara innehåller 15 kcal, kan det stämma?
Kan ju även meddela att såhär 2 veckor in går det finfint, jag gör förvisso inte annat än äter hela tiden känns det som men det är ju en vanesak. Aldrig trodde jag väl att någon sorts diet faktiskt skulle vara relativt enkel!
Fasen vad bra att du har hittet nånting som passar och som du mår bra av.
Hoppas att din sköldkörtel har den goda smaken att börja fungera normalt också och att kilona börjar drypa av.
och jag börjar få mer energi - vet inte om den där energin kommer från sköldkörteln eller från solen men det spelar inte så stor roll, energi som energi liksom!