Att göra det omöjliga, halvera sin vikt

Sv: Att göra det omöjliga, halvera sin vikt

Oh! När tråden ändå är uppe - hur i hela helvete ska man väga en banan? Jag tycker utan skal, syster tycker med - vem tycker rätt? :p

Utan, om du inte tänker äta skalet då ;)

Roligt att höra att det går bra förresten!

Det finns ju värden både för med och utan skal. 101 kcal/100g säger Livsmedelsdatabasen. Utan skal.

Jag är för övrigt jätteglad att det går så bra för dig! Wow!

Senast ändrad:

kl

Tack! Då ska här tryckas upp i nyllet på syrran att man minsann väger utan - vi går efter livsmedelsverket båda två :D

Var in på blodprov idag, så får vi se hur sköldkörteln mår. Ett stick i armvecket, inget blod. Ett stick i underarmen, sprucken ådra. Ett stick i armvecket som alltid krånglar, jomen se på fan, då gick det!

Så vart vill jag komma? Jo, den där spruckna ådran gör rätt ont, men det får det vara värt. För jag lånade våg samtidigt och har gått ner lite drygt 7 kg :banana: :D

Liknande trådar

Kropp & Själ Alltså nu har jobbiga saker hopat sig för att jag skjutit på dem. T.ex. har jag en konflikt med en nära vän. Istället för att ringa och...
2
Svar
21
· Visningar
1 106
Senast: Cattis_E
·
Kropp & Själ Hjälp, min blåsa har börjat styra mitt liv. Skulle behöva råd/tips/delade erfarenheter, tack. Har alltid haft en relativt liten blåsa...
Svar
11
· Visningar
683
Senast: Glimra
·
Kropp & Själ Två av mina hundar råkade i ett ordentligt slagsmål igårkväll, där jag fick gå in och fysiskt sära på dem (i princip bända upp munnen på...
2
Svar
34
· Visningar
1 648
Senast: starcraft
·
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
711
Senast: miumiu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCV
  • Ännu en kvinna
  • Motionscykel?

Hund, Katt, Andra Djur