Att göra det omöjliga, halvera sin vikt

Sv: Att göra det omöjliga, halvera sin vikt

Oh! När tråden ändå är uppe - hur i hela helvete ska man väga en banan? Jag tycker utan skal, syster tycker med - vem tycker rätt? :p

Utan, om du inte tänker äta skalet då ;)

Roligt att höra att det går bra förresten!

Det finns ju värden både för med och utan skal. 101 kcal/100g säger Livsmedelsdatabasen. Utan skal.

Jag är för övrigt jätteglad att det går så bra för dig! Wow!

Senast ändrad:

kl

Tack! Då ska här tryckas upp i nyllet på syrran att man minsann väger utan - vi går efter livsmedelsverket båda två :D

Var in på blodprov idag, så får vi se hur sköldkörteln mår. Ett stick i armvecket, inget blod. Ett stick i underarmen, sprucken ådra. Ett stick i armvecket som alltid krånglar, jomen se på fan, då gick det!

Så vart vill jag komma? Jo, den där spruckna ådran gör rätt ont, men det får det vara värt. För jag lånade våg samtidigt och har gått ner lite drygt 7 kg :banana: :D

Liknande trådar

Kropp & Själ Både jag och sambon behöver gå ner i vikt för hälsans skull, men barnen behöver absolut inte det. Smidigast för oss vore ju att räkna...
Svar
12
· Visningar
883
Senast: MML
·
Kropp & Själ Jag har haft problem med att det kryper och rycker i benen på kvällar och nätter sedan jag brände ut mig i våras. Det blev än värre när...
2
Svar
23
· Visningar
943
Kropp & Själ Jag känner att jag behöver miljöombyte, rejäl värme, sol, salta bad, god mat... Det var något jag gjorde ofta innan jag blev sjuk för...
Svar
8
· Visningar
281
Kropp & Själ Jag har med åldern fått behov av läsglasögon. Då jag är världens mest röriga person så fungerar det dåligt med läsglasögon. Dels...
Svar
4
· Visningar
238

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka