Har tappat bort förnuftet totalt och vet inte längre vad jag känner och vad jag vill. Ex sedan en månad tillbaka gör allt för att vi ska ge det en chans till. Det var mitt beslut att bryta. Jag tycker om honom så mycket, men är inte säker på att det kommer bli så mycket bättre så att det kommer funka i det långa loppet. En chans till känns både lockande pga tryggheten och känslan av att känna sig älskad och inte ensam, men samtidigt som att det skulle kunna bli ett väldigt utdraget, smärtsamt hejdå. Att vi skulle tassa på tå och göra vårt yttersta för att inte hamna i samma situation igen, men att i slutändan kanske hamna där ändå. Min värsta mardröm är att vakna upp om 5 år och inse att vi är på exakt samma plats som nu, men då med barn och annat som krånglar till det.
Hur vanligt är det att det fungerar att gå tillbaka till ett ex? Är det rimligt att ge det en chans till eller spär det bara på smärtan?
Hur vanligt är det att det fungerar att gå tillbaka till ett ex? Är det rimligt att ge det en chans till eller spär det bara på smärtan?