Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
A_K_N skrev:Banningen beror mycket sällan enbart på vad skrivits i en tråd utan det är vad personen i fråga har skrivit öht.
Jag anser att det inte finns någon anledning att inte informera (om än utan detaljer) eller åtminstone förklara mot bakgrund av ovan.Sedan anser nog iaf jag att Gunnar inte behöver motivera för oss andra användare varför han stängt av någon.
Men det är säkert fler än jag som länge har "smygtittat". När man då äntligen har kommit till skott och blivit med () (läs beroende ) så kan det bli många inlägg den första tiden...Gunnar skrev:Ofta nya användare med tiotals inläggs stängs oftast av direkt.
Vanlig medmänsklighet, kanske? Eller ett alltid pockande sinne för rättvisa?Tvivlar på det och såvida inte du är snuffsan, så förstår jag faktiskt inte ditt intresse i att få en förklaring
Och med det menas?Jag skulle Definitivt INTE skicka någon annan för att tjata i en tråd om det........