Har inte varit så illa i de affärer jag varit inne heller förutom jästen som varit slut överallt. De butiker jag varit i är coop degeberga, ica och coop i sjöbo. Så känns som Skåne varit rätt förskonat?Ursäkta ett måhända naivt inhopp men var bor alla ni som har problem att handla? Beställa hem förstår jag för det har det väl blivit stor hets kring.
En gång de senaste veckorna fanns inte röda linser när jag skulle handla (då köpte en vän ett paket på stora Coop inne i Lund) och sedan har det varit utplockat till och från av vissa märken på vissa varor. Men annars har det varit som vanligt. Tror toapappret var slut en dag då precis i början när det skrevs hysteriskt överallt att toapapper bunkrades.
Jag handlar som normalt ca 1 gång/vecka i fysisk Icabutik precis utanför Lund. Ofta sent på kvällen efter stallet eller sent på eftermiddagen/kvällen på helgen (då det redan tidigare varit utplockat ibland pga kommer efter alla andra).
En butik som min faster varit med om som det varit riktigt tomt i är ica i hultsfred, småland.