Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Aaaah!Blev att jag handlade idag när jag ändå var ledig. Glömde helt bort att kolla efter eventuella varor som saknades, jag hittade iaf allt jag skulle ha (inklusive anthon bergs mandelägg!). Var ganska mycket folk, men inte vansinnigt mycket (willys). Däremot var det en farbror bakom mig i kön som typ flåsade mig i nacken. Kändes väldigt olustigt och jag fick lägga plånboken för kortterminalen så han inte skulle se min kod.
Min farfar sa skit på en näverbit.Var tvungen att googla memma, hade aldrig hört talas om det. Det verkar lite suspekt. Vad smakar det som?
Kom till Skåne! Här finns det i drivor i affärerna. Ingen verkar köpa. Och efter att ha smakat förstår jag varför.Mycket verkar komma ikapp i de lokala butikerna men ris är fortfarande tvärslut. Salt likaså.
...och så undrar jag vart Memman vagit vägen? Det är snart påsk och inte en tillstymmelse till memma någonstans!
Alltså det är så förrädiskt för det ser ju ut som en kladdkaka. Men smakar absolut inte som en kaka/bakverk utan smakar som typ bröd. Extremt onödigt intag.Var tvungen att googla memma, hade aldrig hört talas om det. Det verkar lite suspekt. Vad smakar det som?
Min farfar sa skit på en näverbit.
Nej smakar som söt limpa. Typ. Men man ska ha MYCKET Vaniljsås på. 1/5 memma och resten sås
Om han har bil och kan ta sig till jordgubbsfälten - nu är det länge sedan jag var i kontakt med den typen av verksamhet. Men då gav jobben inte nog för två boenden eller långpendling med bilDe som förlorat arbetet som killen ovanför kanske kan tänka sig att plocka jordgubbar istället? Särskilt om han inte har någon a-kassa. Bättre är försörjningsstöd tänker jag.
Nu är jag jätte sen på bollen men måste ändå svara:Min dotter är 13 år och för någon dag sedan fick hon höra att det var svårt att få tag i handsprit. Då kom hon till mig och sa "Mamma, kan man dricka handsprit? Någon i skolan sa att man kan det, och då tänkte jag att om man kan dricka handsprit borde man ju kunna använda vanlig sprit man dricker som handsprit, du vet som man köper på Systembolaget och som alkoholisterna dricker".
Helt klart en tanke, tänkte jag! Men sa att det vettigaste är ju trots allt att tvätta händerna asnoga många gånger om dagen så är man bättre skyddad än slita ut huden med handsprit.
Smakar inte som något annat än memmaVar tvungen att googla memma, hade aldrig hört talas om det. Det verkar lite suspekt. Vad smakar det som?
Kom till Skåne! Här finns det i drivor i affärerna. Ingen verkar köpa. Och efter att ha smakat förstår jag varför.
Jag klarade mig,är en normal pooper
De påstår att jag har toalettpapper för 300 dagar. Ska vi slå vad...
Fusk,jag hade bara för 140 dagar.De påstår att jag har toalettpapper för 300 dagar. Ska vi slå vad...