Så du löste saltbristen? Finns i Mariestad.Självklart var saltet slut,men efter lite kreativt tänkande av en valp"mamma" som inte har tid att ränna runt så Dollarstore blev provet och nu har jag salt + att en 4 pack mazariner fastnade i handen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så du löste saltbristen? Finns i Mariestad.Självklart var saltet slut,men efter lite kreativt tänkande av en valp"mamma" som inte har tid att ränna runt så Dollarstore blev provet och nu har jag salt + att en 4 pack mazariner fastnade i handen.
Nix inte här.Mina affärer har det i frysdisken året om! Har du kollat?
Salt finns både på Dollarstore o ÖoB (vän var där) i MariestadSå du löste saltbristen? Finns i Mariestad.
Det märkte jag på Lidl, töreboda folket var inte lika "artiga"På stora ICA Kvantum idag var det lika proppfullt i alla hyllor som vanligt . Dock är folk duktiga och håller avstånd från varandra - särskilt märktes det i kön till kassan .
Sunkig parkering för mig som helst parkerar i affärenVäldigt lugnt på Oxen idag.
På stora ICA Kvantum idag var det lika proppfullt i alla hyllor som vanligt . Dock är folk duktiga och håller avstånd från varandra - särskilt märktes det i kön till kassan .
Inte här på by-ICA... snubben bakom mig stod typ på mina hälar Jag borde ha vänt mig och astmahostat på honom
Samma härute på bygden i Skåne. En äldre dam som stod så nära det gick i kassakön m.m. hon hostade redan och köpte cigg. Så corona skulle slå hårt mot henne hade med sig sällskap i affären, kunde inte denne ha handlat åt henne istället för att hon skall vara ute o ränna i dessa tider?!Inte här på by-ICA... snubben bakom mig stod typ på mina hälar Jag borde ha vänt mig och astmahostat på honom
Jag hade blivit sur och sagt till
Blev att jag handlade idag när jag ändå var ledig. Glömde helt bort att kolla efter eventuella varor som saknades, jag hittade iaf allt jag skulle ha (inklusive anthon bergs mandelägg!). Var ganska mycket folk, men inte vansinnigt mycket (willys). Däremot var det en farbror bakom mig i kön som typ flåsade mig i nacken. Kändes väldigt olustigt och jag fick lägga plånboken för kortterminalen så han inte skulle se min kod.
Men säg till !
Vid sådana tillfällen oavsett läge (alltså innan Coronan) kan man låtsas vara jätteförkyld och försöka hosta som en som låter som de har lunginflammation och diverse sjukdomar. Japp det funkarBlev att jag handlade idag när jag ändå var ledig. Glömde helt bort att kolla efter eventuella varor som saknades, jag hittade iaf allt jag skulle ha (inklusive anthon bergs mandelägg!). Var ganska mycket folk, men inte vansinnigt mycket (willys). Däremot var det en farbror bakom mig i kön som typ flåsade mig i nacken. Kändes väldigt olustigt och jag fick lägga plånboken för kortterminalen så han inte skulle se min kod.
Amerikanarna och deras jävla vapenI USA bunkrar de visst vapen. Jag föredrar att skratta åt dårar med dasspapper
Jag är en alldeles för snäll och tyst person för nåt sånt.