Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det gör man inte men det är just därför ens normala kaffeförråd är sådär tio paket eller såHaha, nej att vi ska svälta ihjäl oroar jag mig inte för, det är "lyxmaten" jag funderar över Men kaffe, jag började dricka kaffe i december och tusan så gott och beroende framkallande, baljar i mig kaffe och vill inte bli utan det. Hur klarar man sig utan kaffe liksom
Den är kvar för att det är som att torka sig med sandpapper, vill någon ha 5 rullar så kan ni hämta dom här.Var inne på vår lilla ica nära härute på bygden. Var inte speciellt tomt, bara som der brukar se ut på måndagar typ. Toapapper och hushållspapper var rätt utplockat dock. Men de är selektiva toapappers bunkrarna för icas egna toapapper tror den heter bad & toalett? Fanns det mycket kvar. Allt annat va utplockat
Om man jämför med många andra är den mjuk dock däremot de som ofta finns på sjukhus och skolor slut, de om något är ju sandpapperDen är kvar för att det är som att torka sig med sandpapper, vill någon ha 5 rullar så kan ni hämta dom här.
Dobbis som köpte 8 nya rullar lambi på ÖoB
Den är kvar för att det är som att torka sig med sandpapper, vill någon ha 5 rullar så kan ni hämta dom här.
Om man jämför med många andra är den mjuk dock däremot de som ofta finns på sjukhus och skolor slut, de om något är ju sandpapper
Ja jag vet,blev jätte förvånad för jag köper ofta när dom har erbjudande som nu,ta 2 pak för 40kr o blanda om man vill. Men mitt senaste paket var inget skönt alls. Så hämtar ingen det så får det användas till att torka valpskit senareICAs har blivit sämre tidigare var det mjukare än Lambi.
Är det? Har aldrig tyckt det var något fel på det Dock var det jag använde tidigare Willys billigaste variant som ser ut och känns ungefär som kartong så jag är nog inte så kräsen...Den är kvar för att det är som att torka sig med sandpapper, vill någon ha 5 rullar så kan ni hämta dom här.
Ris kan vi klara oss med minimal import av.Sockerbetor odlas i Sverige så sockerbrist behöver man inte oroa sig för. Även om det kanske inte är så väsentligt för överlevnaden kakao, kaffe, te och kryddor är ju också sånt man kan leva utan. Värre med grönsaker, baljväxter, ris, pasta? M.m.
Men än så länge funkar väl importen av mat bra?
Jag har 4 oöppnade paket av mitt favoritkaffe och tre av ett som är mindre gott som jag köpte när det var 3 paket för 55 kr så blir det kris får jag dricka av det ändå. Sen är det tillgång på sojamjölk också, kan inte dricka kaffe utan sojamjölk.Det gör man inte men det är just därför ens normala kaffeförråd är sådär tio paket eller så
Kommer ihåg när jag skulle föda barn och läste vad som rekommenderades att packa i BB-väskan. Där va mjukt toapapper med för de har sånt strävt skit på bb. Nu blev det kejsarsnitt för min del men tänk de stackarna som föder vaginalt och måste torka sig med det sandpappretJag är patient hos mag-tarm... det är inte ovanligt att deras patienter har fritt fall när det gäller magen, dvs området i fråga är rätt känsligt. Deras toapapper är något av det värsta sandpapper jag varit med om
Jag är patient hos mag-tarm... det är inte ovanligt att deras patienter har fritt fall när det gäller magen, dvs området i fråga är rätt känsligt. Deras toapapper är något av det värsta sandpapper jag varit med om
Du har aldrig gått på universitet i England förra decenniet. De hade någon slags, tänk starkare och lite blankare/vaxad bakpapper variant Som dessutom inte fyllde sin funktion eftersom den 'gled' utan att torka.
Låter väldigt brittiskt
I Spanien funkar det likadant. Dock har de ju ingen snö att bekymra sig över men på vintern i södra Spanien iaf så sjunker temperaturen en hel del på natten och det blir obehagligt fuktigt. Stora en-planshus med bara en kamin mitt i huset, sprider inte värmen så bra. På morgonen var det så fuktigt att fönstren var blöta på insidan. Inte ens med dubbla duntäcken, underställ och en hög valpar kunde man hålla värmen.Det var det! Dessutom hade de englas och skjutfönster som aldrig var riktigt täta - i York och på vintern såg man, de iofs hyggligt tjocka gardinerna, vaja i vinden. Och de stängde av värmen vid midnatt och satte på den igen åtta på morgonen. För naturligtvis sitter aldrig universitetsstudenter och pluggar på natten
Utan min varmvattensflaska som jag fyllde med kokande vatten, svepte in i en handduk och hade vid fötterna och ett tjockt täcke hade jag aldrig överlevt. Att gå och duscha (två duschar per student korridor) var också intressant på vintern. Engelsmän har aldrig riktigt förstått vilken breddgrad de bor på, särskilt i norra England. Varje år snöade det, varje år fick de panik över att det snöade, bilar halkade runt och gamlingar frös nästan ihjäl i sina cottages.
Kommer ihåg när jag skulle föda barn och läste vad som rekommenderades att packa i BB-väskan. Där va mjukt toapapper med för de har sånt strävt skit på bb. Nu blev det kejsarsnitt för min del men tänk de stackarna som föder vaginalt och måste torka sig med det sandpappret
Absolut men kanske inte alla som gör det. Oavsett borde de ha lambi papper därMan använder duschen