Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Personalen!! Länsar butiken efter stängning o säljer det dyrt på svarta marknaden
Det kanske går att röka...... ???"Toapapper - det nya heroinet"
Det går inte tyvärr, det är väldigt strikt och jag är glad att jag inte behöver hämta ut 3 dagar i veckan som förr.Kan du ringa dina läkare och be att de lägger dina mediciner på mycket längre intervall? Det hjälper dig inte akut men kan bespara dig problem lite längre fram särskilt om corona fortsätter i några månader.
Någon som beställt (och mottagit) receptbelagd medicin från apotea senaste tiden? I så fall hur lång leveranstid blev det? Förstått det som att apoteken åtminstone prioriterar ordrar som innehåller receptbelagda mediciner.
"Toapapper - det nya heroinet"
Ni är inte klokaDet kanske går att röka...... ???
Vi gör av med förhållandevis mycket havregryn, genom att göra egen havremjölk.Och havregryn kanske kan vara praktiskt att ha hemma men hur många paket kan man göra av med, det brukar väl ändå ta lite tid. Och ska de ha allt saltet till havregrynsgröten? Mysteriet tätnar. .
Om 20 eller 50 år när det kommer en ny kris av något slag så kommer alla rusa till affärerna och bunkra toapapper, med hänvisning till att erfarenheten från 2020 visar på hur viktigt det var...
Stämmer verkligen inte in på oss. Undrar vad det ör för enorma rullar dom har? En rulle tar slut på kanske 3 dagar hos oss.
Och när vi är gamla så kommer vi sitta och berätta för barnbarnen om "våren 2020, det var då alla talade om toapapper"
Och barnbarnen tänker "vrickade farmor, så kan det inte ha varit, hon har inte riktigt koll på proportionerna i sina minnen"
Hörde på radion att Jästbolaget infört nattskift för att kunna möta efterfrågan på jäst samtidigt som de gått ut med informationen att folk ska sluta bunkra, jästen kommer räcka till alla som vill ha!
Håller längre om den förvaras i tät glasburk i kylskåp.Alltså torrjäst är väl en sak, men färsk jäst (eller vad det heter) är ju verkligen en färskvara så det kommer slängas väldigt mycket gissar jag.