Vad säger du?Tja, strömmingen och sillen håller på ta slut så de som gillar sånt kanske borde göra det? Inte pga corona utan för att den trålas för att bli fiskfoder till norsk klimatförstörande odlad lax.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad säger du?Tja, strömmingen och sillen håller på ta slut så de som gillar sånt kanske borde göra det? Inte pga corona utan för att den trålas för att bli fiskfoder till norsk klimatförstörande odlad lax.
Vedspis eller grill, värst är det med maten i frysen men jag hoppas jag är ledig isf så jag kan laga massor och på så vis förlänga hållbarheten innan det blir förstört. Hundarna lär ju få sig några skrovmål.Och alla bunkrare - har ni/de koll på hur tillaga utan tillgång till el?
Tja, strömmingen och sillen håller på ta slut så de som gillar sånt kanske borde göra det? Inte pga corona utan för att den trålas för att bli fiskfoder till norsk klimatförstörande odlad lax.Vad säger du?
Tja, strömmingen och sillen håller på ta slut så de som gillar sånt kanske borde göra det? Inte pga corona utan för att den trålas för att bli fiskfoder till norsk klimatförstörande odlad lax.
"Vi har extremt hög belastning och betydligt längre leveranstider än normalt "https://www.apotea.se/pamol-filmdragerad-tablett-500-mg-20-tabletter här är det inga problem att köpa och de är billigare än apotekens. Kommer på två, tre dagar max.
Fast nu är vi ju där igen. Varför skulle elen försvinna?
Då blir misären mer komplettFast nu är vi ju där igen. Varför skulle elen försvinna?
Källa på det!Muterad covid gör att alla smittade blir zombies.
Fick ett paket därifrån idag. Beställde för 10 dagar sedan..https://www.apotea.se/pamol-filmdragerad-tablett-500-mg-20-tabletter här är det inga problem att köpa och de är billigare än apotekens. Kommer på två, tre dagar max.
Isf är det ju inget problem att elen försvinner, vi kommer iaf inte äta det som är bunkrat utan äta de som fortfarande lever = färsk mat.Muterad covid gör att alla smittade blir zombies.
Men zombies äter de andra zombies?Isf är det ju inget problem att elen försvinner, vi kommer iaf inte äta det som är bunkrat utan äta de som fortfarande lever = färsk mat.
Inte för att jag bunkrat så värst men lite har jag kompletterat.Och alla bunkrare - har ni/de koll på hur tillaga utan tillgång till el?
Nä, inte enligt TWD.Men zombies äter de andra zombies?
I Finland får man just ju köpa bara ett paketper kund. Fullt rimligt.Kollega berättade om kund i stormarknad som fick hämtas av väktare efter att ha varit aggressiv mot personalen - när hen blev nekad att köpa 83 paket Alvedon. Max var 2 st. Och begränsningen har inte ens med nuläge att göra. Och det fanns dessutom Alvedon - nu fick kunden inte ens köpa 2.....
Å andra sidan var syftet med inköpet knappast att dämpa feber
"Vi har extremt hög belastning och betydligt längre leveranstider än normalt "
Lär ta mer tid än så
Vanligtvis ja men de har sjukt mycket längre leveranstid just nu. Brukar få efter 1-2 dagar men nu har jag väntat sen förra onsdagen och fortfarande inget.https://www.apotea.se/pamol-filmdragerad-tablett-500-mg-20-tabletter här är det inga problem att köpa och de är billigare än apotekens. Kommer på två, tre dagar max.