Vanligtvis ja men de har sjukt mycket längre leveranstid just nu. Brukar få efter 1-2 dagar men nu har jag väntat sen förra onsdagen och fortfarande inget.
Jag beställde från Apotek Hjärtat i måndags och fick mail nu om att det är försenat.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vanligtvis ja men de har sjukt mycket längre leveranstid just nu. Brukar få efter 1-2 dagar men nu har jag väntat sen förra onsdagen och fortfarande inget.
Nä, inte enligt TWD.
Jag har bara beställt lite munskölj så för mig är det inget viktigt och gör inget. Nästan så man skulle vilja kryssa i en "icke brådskande" ruta så kan de ta det när allt lugnat sig lite.Jag beställde från Apotek Hjärtat i måndags och fick mail nu om att det är försenat.
Åh valparjag beställde oxå från hjärtat i tis förra veckan,hämtade på apoteket i torsdags,att jag hämtade var för att jag ville säkerställa att jag hade grejorna hemma när valparna kom.
Jag har bara beställt lite munskölj så för mig är det inget viktigt och gör inget. Nästan så man skulle vilja kryssa i en "icke brådskande" ruta så kan de ta det när allt lugnat sig lite.
Synd om de som är vana vid snabb leverans för viktiga saker.
Åh valpar
Ja det kan jag ju men risken är ju att jag fastnar i flera timmar (hallå valpar liksom!!) och jag har saker att göra idag. Tråkiga saker....Kolla på Hund
"Vi har extremt hög belastning och betydligt längre leveranstider än normalt "
Lär ta mer tid än så
10 dagar? *räknar frenetiskt antalet tabletter jag har kvar*. När jag läste längre leveranstider när jag beställde i morse tänkte jag 5-6 dagar istället för de vanliga 2. Blir det inte längre än så borde jag klara mig precis med tabletterna jag har kvar.Fick ett paket därifrån idag. Beställde för 10 dagar sedan..
10 dagar? *räknar frenetiskt antalet tabletter jag har kvar*. När jag läste längre leveranstider när jag beställde i morse tänkte jag 5-6 dagar istället för de vanliga 2. Blir det inte längre än så borde jag klara mig precis med tabletterna jag har kvar.
Källa på det!
Toppen Men tänker att trycket på dessa apotek lär öka mer nu :/ Här kommer det mestadels till ombud och de är ju underbemannade så där kan det ta extra tid också.Beställde i fredags och det kom igår morse. Så ja lite längre än annars men inte extremt.
Hur gör en veganzombie, äter andra veganzombier?Fast det här viruset har ju muterat, så teorier pekar på att de kanske äter varandra nu, och då finns även farhågan att om en zombie konsumerar en annan zombie som bär på viruset så kan oanade följder uppstå.
Nja. Det brann på fabriken. Fabriken brann inte. De producerar som vanligt.Fast det var ju den som brann?
Jag hade fått åka till flera olika apotek och fått betala 180-200kr per ask istället för 133kr så jag chansade.Ja jag vågade inte beställa förra veckan utan begav mig iväg till Apotek.