De äter väl blomkål antar jag. Det är väl den veganska motsvarigheten till hjärna?Hur gör en veganzombie, äter andra veganzombier?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
De äter väl blomkål antar jag. Det är väl den veganska motsvarigheten till hjärna?Hur gör en veganzombie, äter andra veganzombier?
Det tog lite drygt 7 dagar för mig att få receptbelagd vara från Hjärtat för ngn vecka sedan.Är det samma långa väntetider för receptbelagda mediciner? Jag har mediciner som man måste hämta ut med intervall så om jag beställer den dagen jag får ta ut så behöver jag ju egentligen dom direkt. Kan inte vänta. Får kanske be mina föräldrar hämta ut åt mig. Man kan ju fylla i en fullmakt nu via apparna. Men om dom också är sjuka fortfarande, får jag gå till apoteket även om jag är sjuk då det gäller väldigt viktiga mediciner som jag blir extremt dålig om jag inte tar?
Jag beställde tassalva och ett paket alvedon i fredags och de kom igår. De receptbelagda varorna jag beställde i onsdags verkar dock sitta fast i Postnords kvarnar.
Men herregud, källa? Det är ju sunt förnuft fattar du väl! Så himla naivt att tro att det här inte är en stundande zombieapokalyps!
Hm, då är jag redan en zombie men jag äter ju kött med.De äter väl blomkål antar jag. Det är väl den veganska motsvarigheten till hjärna?
Det tog lite drygt 7 dagar för mig att få receptbelagd vara från Hjärtat för ngn vecka sedan.
Jag väntar sen en vecka tillbaka på att få receptet för mina Epilepsitabletter förnyat. Ringa till VC är omöjligt. Jag möts bara av "vi kan inte ta emot fler samtal för dagen". Nu har jag ätit en lägre dos de sista 3 dagarna för att få tabletterna att räcka över helgen. Inte bra. När de är slut är det bara att parkera bilen och därmed kan jag inte jobba
En mega-rar expedit på apoteket trixade lite så jag fick några piller så jag håller mig till mitten av nästa vecka.
De som bunkrar mediciner och ringer ner VC om minsta lilla nysning är egoistiska nötter som inte fattar vilket samhällsproblem de bidrar till.
Jag kände mig som en bov när jag ringde mag-tarm om mitt recept även om det givetvis var befogat. De har häcken full!
Går det inte att förnya via 1177 där man loggar in med bank-id?Jag väntar sen en vecka tillbaka på att få receptet för mina Epilepsitabletter förnyat. Ringa till VC är omöjligt. Jag möts bara av "vi kan inte ta emot fler samtal för dagen". Nu har jag ätit en lägre dos de sista 3 dagarna för att få tabletterna att räcka över helgen. Inte bra. När de är slut är det bara att parkera bilen och därmed kan jag inte jobba
En mega-rar expedit på apoteket trixade lite så jag fick några piller så jag håller mig till mitten av nästa vecka.
De som bunkrar mediciner och ringer ner VC om minsta lilla nysning är egoistiska nötter som inte fattar vilket samhällsproblem de bidrar till.
Det är den vägen jag har gått. Men en läkare måste ändå blandas in. Och där ligger mitt ärende tydligen och väntar.Går det inte att förnya via 1177 där man loggar in med bank-id?
Aha. Hoppas de skyndar sig!Det är den vägen jag har gått. Men en läkare måste ändå blandas in. Och där ligger mitt ärende tydligen och väntar.
"Vi har extremt hög belastning och betydligt längre leveranstider än normalt "
Lär ta mer tid än så
Jag väntar sen en vecka tillbaka på att få receptet för mina Epilepsitabletter förnyat. Ringa till VC är omöjligt. Jag möts bara av "vi kan inte ta emot fler samtal för dagen". Nu har jag ätit en lägre dos de sista 3 dagarna för att få tabletterna att räcka över helgen. Inte bra. När de är slut är det bara att parkera bilen och därmed kan jag inte jobba
Till och med så att de realiserar ut pastanPasta pasta pasta!
Välfyllda hyllor idag på Ica.
Jätterart av dig men jag äter ErgenylVad har du för medicin? Jag har en ask lamotrigin här hemma. Tar inte medicinen längre så har inget behov av den och hjälper gärna någon som behöver den bättre än min låda i skåpet.