Meh, hallå! Om Zombies äter hallonbåtar så betyder det ju att det är DU som är en zombie!
Herregud. Det förklarar varför jag blir rädd så fort jag ser mig själv i en spegel.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Meh, hallå! Om Zombies äter hallonbåtar så betyder det ju att det är DU som är en zombie!
Bensinpriset idag var 12:73....och folk bunkrar dasspapper
Önskar jag kunde bunkra bensin!
Seså, iväg med dig och skapa en valptråd på Hund!
Hon har ju helt rätt, dålig timing dessutom att gå ur EU just nu så det inte är lika enkelt att få in frukt och grönt, mediciner mm från EU.Har ni sett den här? De visar den på nyheterna idag, jag hoppas att folk tamesjutton tar sig i kragen.
Överreaktion kanske, men så frustrerad och utmattad hon måste vara!
Man sparar förstås sitt kiss för att ha det som växtnäring till alla odlingarna som krävs när matförsörjningen kollapsat. Otaktiska preppers på fb.Ett exempel på vad en flashbackanvändare anser nödvändigt i Coronatider
Någon flaska att pissa i för att återanvända som vätska dessutom.
Ska inte terrorisera mer från Flashbak men det är så himla intressant att se hur vissa går all in och mer än så därtill. Vilken vettig person sparar sitt kiss ifall dom stora dunkar vatten dom alla verkar ha bunkrat med tar slut? Och varför skulle vi inte ha vatten liksom? Nej jag upphör aldrig att förvånas över människor
Finns/fanns en toarulle för 250 kr på tradera också. Dock var annonsera skriven med en stor dos ironi om att folk med känsligare rumpor kunde få köpa toapappret för annonsören hade en hög med dagstidningar i återvinningen att torka sig med.Insåg nyss att det var en MYCKET dålig idé att få för sig att söka på Toilet Roll på brittiska eBay, och sortera på dyrast först...
Och nej - det är inte [Buy in Now] av nån obotlig optimist, det är liggande bud på alla tre...
https://www.ebay.co.uk/sch/i.html?LH_PrefLoc=2&_from=R40&_nkw=toilet+roll&_sacat=0&_sop=3
Visa bifogad fil 47265
Finns/fanns en toarulle för 250 kr på tradera också. Dock var annonsera skriven med en stor dos ironi om att folk med känsligare rumpor kunde få köpa toapappret för annonsören hade en hög med dagstidningar i återvinningen att torka sig med.