Tack för dagens gapskratt!Ett exempel på vad en flashbackanvändare anser nödvändigt i Coronatider
Någon flaska att pissa i för att återanvända som vätska dessutom.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack för dagens gapskratt!Ett exempel på vad en flashbackanvändare anser nödvändigt i Coronatider
Någon flaska att pissa i för att återanvända som vätska dessutom.
Jag noterade en osynlig toarulleInsåg nyss att det var en MYCKET dålig idé att få för sig att söka på Toilet Roll på brittiska eBay, och sortera på dyrast först...
Och nej - det är inte [Buy in Now] av nån obotlig optimist, det är liggande bud på alla tre...
https://www.ebay.co.uk/sch/i.html?LH_PrefLoc=2&_from=R40&_nkw=toilet+roll&_sacat=0&_sop=3
Visa bifogad fil 47265
Gratis Frakt - men frakten är väl stoppad därifrån..?Tillägg: Sen kan man köpa toapapper från Kina med om man vill GRATIS FRAKT!!!
Condition: used.Jag noterade en osynlig toarulle
https://www.ebay.com/itm/Invisible-...690542?hash=item3b441affae:g:Uo8AAOSwQahedA-V
inga bud dock...
Tillägg: Sen kan man köpa toapapper från Kina med om man vill GRATIS FRAKT!!!
Snarare skita på sigGratis Frakt - men frakten är väl stoppad därifrån..?
Så det är risk att man hinner bli förstoppad innan den hinner fram.
Tyvärr ser det ut som saker och ting går sönder omkring oss.Är det inte bara människor man stoppar och inte varor
Mycket nöjd med att jag har typ 13 rullar kvar i en 16-pack jag köpte i januari. Så slipper plocka fram gamla tidningar för att jag principvägrar att köpa toapapper igen före midsommar.Det var förresten en person som frågade efter toapapper på granngården idag, det var tydligen slut
Jag vill inte köpa nytt toapapper på flera månader känner jag spontant, jag skulle fan skämmas.
Gränskontroller är hårdare och tar tid, är många många mil av köer med lastbilar som väntar på att komma igenom gränskontroller. Igår var det 6,3 mil kö i Polen som väntade på att få köra in i Tyskland, i den kön finns varar som ska leverera till svenska sjukhus.Snarare skita på sig
Är det inte bara människor man stoppar och inte varor
Ok då är jag med på vad hur du tänkte, jag trodde du menade att inga varor fick passera gränsen typ.Gränskontroller är hårdare och tar tid, är många många mil av köer med lastbilar som väntar på att komma igenom gränskontroller. Igår var det 6,3 mil kö i Polen som väntade på att få köra in i Tyskland, i den kön finns varar som ska leverera till svenska sjukhus.
När man sitter i karantän kan man pyssla med att sy ihop alla bitarna till en egen osynlighetsmantel. Måste ha!Jag noterade en osynlig toarulle
https://www.ebay.com/itm/Invisible-...690542?hash=item3b441affae:g:Uo8AAOSwQahedA-V
inga bud dock...
Tillägg: Sen kan man köpa toapapper från Kina med om man vill GRATIS FRAKT!!!
Stora fördröjningar men inte helstopp får vi hoppas. Jag tänkte mer på formella stopp att en massa länder beslutar sig för att sluta handla.Tyvärr ser det ut som saker och ting går sönder omkring oss.
Igår var det bara Japan, Sydkorea, Hongkong som fortfarande skickade paket till Sverige. Övriga länder i Bortre Asien har sin postgång postponed åt vårt håll.
Det är inte bara där som det postmässigt är jobbigt.
T.ex Vitryssland kunde bara häromdagen skicka paket till Ryssland, Kina och Hongkong. Alla andra destinationer var postponed. Inträffade den 18/3.
Hon har ju helt rätt, dålig timing dessutom att gå ur EU just nu så det inte är lika enkelt att få in frukt och grönt, mediciner mm från EU.
Gick förbi en skåpbil där en bakdörr var öppen så jag såg att den var alldeles full med toapapper. Jag kan verkligen inte fatta hur man kan tokhandla så, jag kan inte tänka mig att ens en storfamilj skulle förbruka så mycket på ett år!
Har märkt att på Coop är det inte alls lika utplockat som på andra ställen. Idag fanns allt jag skulle ha utom propplösare. Det började bli glest bland ostbågarna, funderar på om jag ska hamstra för utan ostbågar kan jag inte leva
Toapappret fortsätter verkligen förbrylla. Coop var rätt välförsedd idag men Maxi hade inget toapapper alls.
Hyllorna med ostbågar var välfyllda på båda ställena
Det var förresten en person som frågade efter toapapper på granngården idag, det var tydligen slut
Jag vill inte köpa nytt toapapper på flera månader känner jag spontant, jag skulle fan skämmas.
Såg just toapappersreklam, det kändes inte särskilt nödvändigt. Kan de sälja ännu mer
Sälja på ebay?Nu måste de ut med massiv reklam om alla andra användningsområden för toapapper utom de vanliga. Annars riskerar de att alla kommer att låta bli att köpa toapapper i flera månader.
Sälja på ebay?