Mums, vad sugen jag blev på scones nuVi får väl baka scones för hela slanten istället
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mums, vad sugen jag blev på scones nuVi får väl baka scones för hela slanten istället
Mums, vad sugen jag blev på scones nu
Lånar av faster annars , hon har alltid allt hemmaSkynda dig innan bakpulvret tar slut
Min faster bor i en mindre ort/by i Småland och där var det länsat i typ hela affären.. helt sjukt. Känns som det blir värre än lugnar sig? Eller är det en ny omgång bunkrare? De som blev stressade av de första?
Sen får väl många butiker varor från ett centralt lager och tar det slut på lagret pga bunkring i större städer så får ju inte mindre orter nånting förrän lagret har fyllts påMin faster bor i en mindre ort/by i Småland och där var det länsat i typ hela affären.. helt sjukt. Känns som det blir värre än lugnar sig? Eller är det en ny omgång bunkrare? De som blev stressade av de första?
Jag tror att jag ska baka några (jobbar hemifrån)Mums, vad sugen jag blev på scones nu
Gällande jäst, hur lång hållbarhetstid har det? Som ni förstår köper jag inte ofta jäst (och har inte köpt det nu heller). Det är främst under december (lussekatter!) och om jag skulle få något ovanligt infall som jag köper jäst så har inte alls koll på detta.
Du får börja experimentera med barkbröd och liknande. Är det KRIS så är det.Alltså bakgrejerna får inte ta slut. Det är ju min syssla om dagarna som sjukskriven att baka. Nu har jag dock allt hemma och hönsen värper som attan, men längre fram....gah får mala hönsens vete till mjöl i värsta fall
Du får börja experimentera med barkbröd och liknande. Är det KRIS så är det.
Du får börja experimentera med barkbröd och liknande. Är det KRIS så är det.
Mycket kort hållbarhet på färsk jäst. Jag har bara torrjäst hemma för jag är så oorganiserad. Färsk jäst hinner alltid torka innan jag får tummen ur.Gällande jäst, hur lång hållbarhetstid har det? Som ni förstår köper jag inte ofta jäst (och har inte köpt det nu heller). Det är främst under december (lussekatter!) och om jag skulle få något ovanligt infall som jag köper jäst så har inte alls koll på detta.
typ en vecka, tio dagar.Gällande jäst, hur lång hållbarhetstid har det? Som ni förstår köper jag inte ofta jäst (och har inte köpt det nu heller). Det är främst under december (lussekatter!) och om jag skulle få något ovanligt infall som jag köper jäst så har inte alls koll på detta.
Ja tur jag har min vildplockat och ätbart bok Kanske kommer på en sensationell nyhet framåt!
typ en vecka, tio dagar.
Just det gör mig så förundrad. Varför bunkra något som har så kort hållbarhet??
Eller bakar folk så sällan att de har noll koll på sånt?
Denna JÄSTKRIS!
Jag lever på hoppet att de som bunkrat jäst är klara nu, så vi som verkligen tänker använda jästen kan köpa.
Av alla udda saker att köpa - varför just JÄST?