ATGs och Distriktarnas telefontider

Sv: ATGs och Distriktarnas telefontider

Tja, jag skulle nog vilja se det som rådgivning också så länge det gäller inom deras "gränser" dvs skador och vård.

Sv: ATGs och Distriktarnas telefontider

Tyvärr kan du inte alltid räkna med att du kan få hjälp med stora problem under telefontiden. Det finns tid för kortare rådgivning.

Oftast så ringer djurägaren in och beskriver ett problem, det jag som veterinär då ska ta ställning till är om det behövs ett besök eller inte och om ett besök är nödvändigt hur brådskande det är.

Vill du vara garanterad samtalstid kan du be att få en telefontid under dagen för rådgivning, du kommer att få betala för detta.

Liknande trådar

Hästvård Köpte en häst för ett halvår sedan. Besiktigad ua vid försäljningen, ingen röntgen gjordes. Efter ett par månader uppmärksammades...
Svar
17
· Visningar
1 532
Hästvård Jag tycker att det är jättesvårt att se ”painface” på hästar. Försöker studera bilder noggrant men det är inget jag kan se bara sådär...
2
Svar
20
· Visningar
2 036
Senast: fio
·
Hästvård Hej, om ni har sett mitt tidigare inlägg så har min häst Kissing spine. Vi har sedan februari behandlat ryggen två gånger och rehabat...
2
Svar
20
· Visningar
1 977
Senast: QueenLilith
·
Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 262
Senast: Squie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar