Åtgärda fötter.

Lilla

Trådstartare
För två år sen bröt jag vänsterfot och för ett år sen bröt jag höger fot. Fotled på vänster och tre ben bakom tårna på höger.
Efter sommaren har jag varit ute och joggat och det har känts bra. För två veckor sen ökade jag tempot några kilometer och efter det har det gjort ont att jogga och jag känner lite mer i fötterna (särskilt höger) i viloläge även om det inte är jättemkt. Cykla funkar.
Vilken yrkeskategori ska man vända sig till för att få hjälp?

Jag tycker också du ska försäkra dig om att dina springskor är bra! Med dåliga löparskor kan en gammal skada förvärras rätt snabbt.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag är född med en svagare och kortare vänster sida. Jag har aldrig brytt mig om inlägg osv utan bara kört på och jag har aldrig haft...
Svar
0
· Visningar
452
Senast: Lilla
·
Fritid Vad har ni för projekt för kommande år? Stort som smått, inne eller ute, huset eller cykeln. Mitt främsta 2022 projekt är att lösa...
2
Svar
32
· Visningar
2 807
Senast: svea
·
Övr. Hund Min tollare fyller 2 år i slutet av mars. Han är en underbar hund med mycket energi och glädje. Vårt (eller egentligen mitt) problem är...
2 3
Svar
50
· Visningar
9 550
Senast: AlmostEasy
·
Gravid - 1år Detta blir ett skamfyllt inlägg med förmodligen bland det mest provocerande (har googlat och sett andra stackare be om hjälp o sen bli...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
24 142
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar