Återbruka..

canine

Trådstartare
Hoppas på att buke har bättre fantasi än jag just nu:) Jag har en gammal kogrimma som jag rotade fram på en släktings gård och tänkte försöka göra något av den, alltså ha den som inredning på något sätt, har testat och det är inte så snyggt att bara låta den vara som den är (rostig som den är), men jag har så dålig fantasi, så vad kan man göra?:D

Har några gamla spenkoppar med som hör till mjölkspann jag har som fodertunnor, har lutat åt att slänga men kanske någon här som har en idé innan jag gört?^^ känns ju lite synd att slänga tycker jag egentligen...

Bättre sent än aldrig:angel: här är de iallafall:)

20140913_133226_zps314f2640.jpg

20140913_133032_zps029d3c9c.jpg

Liknande trådar

• Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
35 318
Senast: Snurrfian
·
Anläggning Nu är det äntligen dags att börja fundera på renoveringen av stall hemma hos oss! Vi har alltså inget färdigt stall, utan det är gamla...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
8 488
Senast: Ajda
·
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
12 350
Senast: QueenLilith
·
Kropp & Själ Anonymt nick men "van"(?) bukefalist... Jag vet inte riktigt vart jag ska börja. Egentligen undrar jag om det finns flera som inte har...
2 3
Svar
45
· Visningar
5 648
Senast: modig2017
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar