Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Småläskigt gör det ju mer trovärdigt!Vad gäller Koreanskt- GoChoo på upplandsgatan tycker jag var en trevlig upplevelse. Hur genuint det var har jag ingen aning om eftersom jag aldrig varit i Korea, men det var allt från supergott till småläskigt![]()
Småläskigt gör det ju mer trovärdigt!
Ok, allt är fusion. Smaken, garnityr allt. Vad det är fusion med är väl mellanmjölk. Det finns ingen koreansk restaurang i Stockholm idag som är sämre enligt min personliga åsikt på att smaka just koreanskt. Förutom möjligtvis den nya i Solna som jag inte varit på men som enligt menyn har koriander i det mesta viket förvisso är gott men inte koreanskt.Men blir det fusion för att man använder fryst istället för färsk spenat? Fusion med vad?
Att priserna inte är desamma som i Korea skulle jag nog inte beteckna som fusion.
Ok, allt är fusion. Smaken, garnityr allt. Vad det är fusion med är väl mellanmjölk. Det finns ingen koreansk restaurang i Stockholm idag som är sämre enligt min personliga åsikt på att smaka just koreanskt. Förutom möjligtvis den nya i Solna som jag inte varit på men som enligt menyn har koriander i det mesta viket förvisso är gott men inte koreanskt.
Koreansk mat ska vara full av läbbiga konsistenser och djupa fermenterade smaker.
När jag började läsa i tråden var jag sugen på att testa mer autentisk koreansk mat, nu när jag åker till Stockholm i helgen.Ok, allt är fusion. Smaken, garnityr allt. Vad det är fusion med är väl mellanmjölk. Det finns ingen koreansk restaurang i Stockholm idag som är sämre enligt min personliga åsikt på att smaka just koreanskt. Förutom möjligtvis den nya i Solna som jag inte varit på men som enligt menyn har koriander i det mesta viket förvisso är gott men inte koreanskt.
Koreansk mat ska vara full av läbbiga konsistenser och djupa fermenterade smaker.