Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kolla upp Nuntorps gård tror jag. Kollegorna trodde det skulle vara bra mat där, särskilt sen det var några nya som tog över det. Sen vet jag inte hur det är på värdshuset i Mellerud, tror det är bra mat där men inte nått direkt extra ordinärt. Det är nog rätt fattigt på ställen som är nått alldeles extra häromkringVi ska äta middag i veckan i närheten av Mellerud, var kan man gå då? Riktigt bra prioriteras, nån mil hit el dit spelar ingen roll
Vi ska äta middag i veckan i närheten av Mellerud, var kan man gå då? Riktigt bra prioriteras, nån mil hit el dit spelar ingen roll
Mellerud är ju tyvärr inte ett av den svenska restaurangkulturens centrum, direkt. Om vi menar ungefär samma sak med något gott som får kosta lite, skulle det förvåna mig om du hittar något. Utom möjligen julbord på Nuntorp.Nuntorp har inte öppet på kvällarna, utom vid julbord om jag förstår rätt
Tössestugan är ok men inte wow tycker jag.Tössestugan har jag hört mycket bra om, men de finns ca tre mil/en halvtimmes körning norrut så det kanske blir för långt. Dalsland överlag har dock i min erfarenhet inte alltför många restauranger. Baldersnäs Herrgård finns med, men ännu längre bort (Dals Långed, ca 37 km/40 min).
Tössestugan är ok men inte wow tycker jag.
Tössestugans meny är inte särskilt inspirerande.Tössestugan har jag hört mycket bra om, men de finns ca tre mil/en halvtimmes körning norrut så det kanske blir för långt. Dalsland överlag har dock i min erfarenhet inte alltför många restauranger. Baldersnäs Herrgård finns med, men ännu längre bort (Dals Långed, ca 37 km/40 min).