Äta bajs - näringsbrist eller rent ofog?

Sv: Äta bajs - näringsbrist eller rent ofog?

Piru är tvärt om han ser han skit ser får han panik :rofl:

Sådan är min vovve med. om det är hennes EGEN skit! Om hon blir akut nödig medan hon har något i munnen, tex en boll, släpper hon det tillsvidare och vägrar sedan gå i närheten för att hämta det för det är ju äckligt!! :eek: ;)
Andras skit mumsar hon dessvärre glatt i sig, sen spelar det ingen större roll om det är hästar, hundar eller något annat som varit framme..:crazy:

Sv: Äta bajs - näringsbrist eller rent ofog?

hahaha.. Med jämna mellanrum hittar jag hunden halvvägs in i kattlådan (Den har tak) ..Fullt med kattsand i skägget och han ser ruggigt nöjd ut. haha..

Liknande trådar

Övr. Hund I morse tidigt som attan var jag ute med min lilla hund eftersom hon mådde dåligt. Hade henne okopplad eftersom vi inte skulle gå någon...
2
Svar
27
· Visningar
1 951
Senast: Saybia
·
Övr. Hund Kom igen och dela med er! Det kan ju knappast vara bara jag som har en kanske lite FÖR ouppfostrad hund som allt som oftast försätter...
5 6 7
Svar
128
· Visningar
19 207
Övr. Hund What to do.. såhär ligger det till: jag har haft hund och/eller häst hela mitt liv, men lämnade min leonberger hemma med familjen när...
Svar
14
· Visningar
2 919
Senast: Yeah
·
Övr. Hund Börjar bli riktigt j*vla less på min byracka till hund! Snart orkar jag inte nåt mer faktiskt. Vi tar det från början,Har en omplc...
2 3
Svar
40
· Visningar
5 453
Senast: MulleMonster
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar