ASVH:s Hingstkatalog

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Curtice
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 21
  • Visningar Visningar 2 189
Sv: ASVH:s Hingstkatalog

Klart att det gäller att hålla sig uppdaterad, jag har full koll på vilka hingstar som är godkända men alla löser kanske inte licens och jag var intresserad av vilka som var i avel förra året för att kunna börja undersöka vilka som var intressanta.
Jag hade mitt hingstval klart sedan ett år tillbaka och hade inga alternativ eftersom den avkomman stoet redan hade efter aktuella hingsten redan hade allt jag önskade förutom fel kön.

Sv: ASVH:s Hingstkatalog

Ja-så är det ju.För och nackdelar med allt. Jag tycker det är viktigare att den är aktuell så att även de nya hingstarna är med...

Liknande trådar

Avel Hej!! Jag behöver er hjälp. Det är mitt första år i avel och jag känner att jag har noll koll men många här verkar ha stenkoll. Jag...
Svar
1
· Visningar
627
Senast: Shaggy
·
R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
11 12 13
Svar
242
· Visningar
15 700
Senast: ildiko
·
Avel Hade behövt lite mer information och tycke kring några hingstar jag tänkt till nästa säsongs avel. Temprament osv och ok gångarter...
Svar
10
· Visningar
1 371
Senast: athena
·
Fritid Hej Om en vecka ska jag och mannen flyga till Storbrittanien och ingen av oss är särskilt vana vid att resa, så jag tänkte kolla om det...
2 3
Svar
54
· Visningar
2 575
Senast: KesoNeso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka