Askersund utst

Lenis

Trådstartare
Är det nån som varit där och vet om det brukar vara bra arrangerat och så, och om det är stort (alltså oftast jättemånga anmälda eller en lite mindre utställning)? Har en rejäl bit att åka men det ligger rätt bra i tiden vid semestern så funderar på att peta in den i schemat :)

Sv: Askersund utst

Jag har bara ställt där en gång och det var några år sedan men då var det i alla fall välorganiserat dock väldigt blött på vissa ställen efter rejäla regnskurar. Det var ganska "få" anmälda det året, minns inte hur många totalt.

Sv: Askersund utst

Jag jobbade där förra året och ska göra det i år igen, vad jag vet kom det inte in några allvarliga klagomål och allt flöt på bra!

Välkommen!:laugh:

Liknande trådar

Övr. Hund Runt den 20 januari skrev jag här, och frågade hur man köper en hund. Jag fick massor av tips och råd, och även listor med uppfödare...
Svar
11
· Visningar
1 336
Senast: Raderad medlem 147980
·
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är...
2
Svar
20
· Visningar
1 829
Senast: Otherside
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 811
Senast: fixi
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
5 319
Senast: Hermelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Klippa hund