Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@fia-lisa härligt att det fungerade med spolningen. Han kommer säkert tolerera resten sen med, när han dels lärt sig att han förlorat och dels lärt sig att han inte dör av vatten
@border_kelpie Välkommen Namn?
Tack så mycket
Han heter Nerello (Nero)
Hingst: Final Appearance Sto: Sky Princess
Hejsan,
Har haft min 4 åring i 3 månader nu och tänkte det var dags att presentera oss
Han är ett Engelskt fullblod som sprang sitt sista löp i oktober och i mars blev han min
Han kan inte så mycket i ridning förutom svänga, stanna och typ gå..
Men han är däremot riktigt duktig i all hantering från marken
Han är lite underutvecklad i både kropp och knopp. Så han ska få gå på bete i stoora hagar med kompisar över sommaren och sen så får vi se vad vi hittar på.
Kom inte i de bästa skicket men vi jobbar på att förbättra det!
Lite bilder på honom
Ca 2 veckor efter jag hade fått hem honom, såg redan bättre ut.
För ca 3 veckor sedan
/ Carolin
Ush så tråkigt. Vad menar de med att ha lagt ner, få du ingen hjälp alls, vill de döma ut honom?Folksam har lagt ner Calles ärende. De kontaktade mig och erbjöd mig biobiljetter om vi kunde komma överens om att inte gå vidare men jag bad dem skicka vidare ärendet till deras kundombudsman. Fick ett brev på posten att ärendet är nedlagt för att deras kundombudsman går på deras spår - UTAN att ens ha kontaktat mig. De har alltså bara tagit del av Folksam's version. Det känns ju jävligt oseriöst. Blir att kontakta en oberoende person från konsumentombudsverket så dom får det lite hett om öronen! Sen blir det att ta bort alla djur som går att försäkra någon annanstans om dom inte tillmötesgår mig. Blir så trött på alla bortförklaringar från försäkringsbolaget, vart ska man ringa om man har frågor om sin försäkring om försäkringsbolaget inte tar ansvar för sina egna svar?!
Ush så tråkigt. Förstår verkligen att du tappar orken, vem hade inte gjort det?Nej. Jag kontaktade folksam tre gånger inför och under en operation för att kolla så att försäkringen täckte så jag hade råd att göra operationen. Det var inga problem. (hhan opereades förra sommaren så jag var osäker på om jag hade råd och om försäkringen var slut osv). Men allt var okej, sen fick jag hem en faktura på 28800kr och att folksam försäkrat ut oss. Dom menade på att det blivit ett missförstånd. Erbjöd mig biobiljetter men ingen ersättning om jag inte gick vidare med anmälan till kundombudsman. Jag gick vidare till folksams kundombudsman som skickade ett brev att ärendet är nedlagt - Utan att ha kontaktat mig för att lyssna på min version av vad som hänt.