Sv: Arg på alla som sätter på sina hundar kläder
om man ser dte ur ett biologiskt perspektiv så borde musklerna hos däggdjur ha liknande egenskaper,oavsett art.
följdaktligen fryser inet människor heller?
Dera smuskler reagerar ju också med skakningar när temperaturen sjunker?
Att sen folk -uppfattar-det som om de fryser är väl oväsentligt
personligen så uppfattar jag det som att min hund fryser omden skakar,har ont omd en vrålar och mår bra omden ser glad ut.
men man vet aldrig
och jagtillhör dem som har erbetabnde hundar och klär på dem ett täcke när dte är för kallt ute(för dem)
oftast kan utevistelse innebära 5-6 timmar utomhus i arbete och stunder av mindre arbete.
för att hålla hunden i bra temp o muskleran på min gamla tyik ok så får de ha på sig täcke
men jag är en mes,jag stretchar och masserar också
Thina
om man ser dte ur ett biologiskt perspektiv så borde musklerna hos däggdjur ha liknande egenskaper,oavsett art.
följdaktligen fryser inet människor heller?
Dera smuskler reagerar ju också med skakningar när temperaturen sjunker?
Att sen folk -uppfattar-det som om de fryser är väl oväsentligt
personligen så uppfattar jag det som att min hund fryser omden skakar,har ont omd en vrålar och mår bra omden ser glad ut.
men man vet aldrig
och jagtillhör dem som har erbetabnde hundar och klär på dem ett täcke när dte är för kallt ute(för dem)
oftast kan utevistelse innebära 5-6 timmar utomhus i arbete och stunder av mindre arbete.
för att hålla hunden i bra temp o muskleran på min gamla tyik ok så får de ha på sig täcke
men jag är en mes,jag stretchar och masserar också
Thina