Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Håller helt med om Gloria Ray Carlmark. Vilket mod! Och det från så unga människor som 14 år.Jag skulle råda alla att lyssna på Gloria Ray Carlmark! Gillade lyssnarnas sommarpratare Emilia Lind. Sedan var Gunhild Stordalen, Anders Kompass, Ingvar Carlsson, Tom Malmqvist, Johan Olsson och Emil Jensen också bra och intressanta.
Jag brukar åtminstone försöka lyssna på alla, för ibland upptäcker man ju nåt som man på förhand kanske inte alls trodde skulle passa en. Men det gäller att berättartekniken är rätt för min smak, annars tappar jag tålamodet direkt
Lyssnar just nu, återkommerSara Mohammad var bra. Starkt budskap.
När man hör henne förvånas man att Sverige inte har kommit längre i kampen.Lyssnar just nu, återkommer
Satt i bilen och hörde en del av programmet, men jag håller med dig, det lockar inte till mer.Idag hörde jag halvt ofrivilligt sommarpratet av han som grundade Friskis o Svettis. Om honom tyckte jag INTE.
Tyckte inte det var något speciellt. Hade nog förväntat mig att dom skulle vara lite vassare.Någon som har lyssnat på Bianca och Tiffany Kronlöf?