Årets sommarpratare

Jeps

Trådstartare
Nu är listan över årets sommarpratare klar. Vad ser ni fram emot?
Börjar starkt med Timuktu den 21 juni. Tror också att IngaLill Mosander kan vara intressant.

Jag ser fram emot Timbuktu, Linda Pira, Navid Modiri, Kakan Hermansson, Jesper Rönndahl och Athena Farrokhzad. Säkert några fler men det är dessa jag hade i huvudet nu iallafall.

Kakan Hermansson tror jag kommer bli en sån som man antingen älskar eller hatar. Svante Pääbo lät intressant.

Ingen av mina älsklingar var med. Det var ju lite synd. Politiskt var det ju väldigt beige, för att det är valår. Men det kommer säkert finnas pärlor ändå.

Liknande trådar

Kultur Nu har listan över årets sommarpratare kommit. Jag har bara kollat lite snabbt men spontant ser jag fram emot Andrev Walden och Marcus...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
8 728
Senast: cirkus
·
Juridik & Ekonomi Går lite i funderingarna att testa att ”extremspara” (enligt mig då, kanske även enligt andra?), och försöka leva på endast hälften av...
8 9 10
Svar
192
· Visningar
9 785
Senast: grodan21
·
Kultur Här är listan på årets sommarpratare! https://sverigesradio.se/artikel/sommarpratare-2022-hela-listan Vilka ser ni mest fram emot...
2 3
Svar
45
· Visningar
5 250
Senast: Scata
·
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
5 944
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar