Din sambo gjorde mig precis extra stolt över att jag är svenskJamen verkligen! Jag vill poppa med er! Haha!
Spelade den precis och min sambo ba "oh you Swedes... Ni är så långt före oss andra i utvecklingen"
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Din sambo gjorde mig precis extra stolt över att jag är svenskJamen verkligen! Jag vill poppa med er! Haha!
Spelade den precis och min sambo ba "oh you Swedes... Ni är så långt före oss andra i utvecklingen"
Har du testat Ture Sventon med henne? A gillade den mer än jag trodde hon skulle göra! Fast den är ju väldigt icke-PK
Det är inte så att jag tycker att barn BARA måste se extremt tillrättalagda storys om regnbågsfamiljer där alla är snälla och öppensinnade. Jag tycker också att det finns myckte som är superkul i både Sunes jul och Ture Sventon. Men att tycka att det är SÅ hemskt att barnen får se vuxna som pratar om sex samtidigt som man tycker att det är heeeelt OK att de får se en Sune som är rädd för att bli skrattad åt av sina kompisar för att han leker med dockor förstår jag liksom inte.
Meet the singing, dancing, Swedish penis
http://www.telegraph.co.uk/men/the-...n-meet-the-singing-dancing-Swedish-penis.html
Vi kommer inte titta på Julkalendern. Inte av anledningen som pratas om här utan av den anledningen att den totalt vedervärdiga människan Kakan ska medverka.
Vi brukar förvisso inte direkt kolla på julkalendern annars heller men i och med Kakans medverkan kommer vi totalbojkotta den.
Jag är på mobilen och ser inga kommentarer där. Fast det kanske är turÅh gud, läs kommentarsfältet!
Ro hit min känguru, jag känner att staten förtryckt mig!!!
Jag är på mobilen och ser inga kommentarer där. Fast det kanske är tur
att man låter barnet studera hemma.
@athena_arabians Alltså den är ju BRILJANT!! Åh så catchy!!! Snipperippan-snipperidoo
Men hallå, dela med dig av några då? pNej! Det är jättesynd.
Vilket inte ens är tillåtet i Sverige.
Vilket var en del av grejenVilket inte ens är tillåtet i Sverige.
*till och med på en gammal tant, snippan sitter där så elegant*
Men det kanske borde bli. Så föräldrar kan få välja allt helt själva utan att stora stygga samhället lägger sig i.
Men hallå, dela med dig av några då? p
Också på mobilen
I am surprised at how few of the comments show any concern at the fact that paedophiles, perverts and criminals are running our countries. To attack the innocence of children in this way is truly disgusting, destructive and is clearly the product of sick, paedophile minds. These people should be in prison. It is high time we started to protect our children from these vile fiends.
This cartoon is to be broadcast to children in the same idiotic country (practically the only one on the whole planet) that refused to buy the 1960s children's programme "Skippy, the bush kangaroo" on the grounds that, "We don't want our children to think that kangaroos can fly helicopters or save people's lives!"
Oh? So penises have faces and can sing and dance can they?
You have to live in this country (as I do) to discover how out of touch with reality its government and residents really are.
I'll tell you what I'm "on about", Fredbare: I was describing what was shown in a recent (and frequently repeated) BBC 4 documentary about the very TV show from the 60s that I'm describing to you.
It not only made the factual claim that Sweden was the sole country not buying into the franchise, it also interviewed officials from Swedish Television who acknowledged the reason I gave for not joining the rest of the world in buying it.
I live in Sweden , where Mickey Mouse is called "Musse Pigg" ("Mouse Pig") and Donald Duck is known as "Kalle Anka" ("Karl Duck"). No other country changes the names arbitrarily in this manner.
If you want to take a pop at me online, get your facts in order first; and if you want to be a proper troll, get qualified!
Adventskalendern ändrar inte på det
Förhoppningsvis har barnen förnuftiga fröknar på fritids
Jag fick dem på ipaden. Rättshaveristen med känguruprogrammetNej! Det är jättesynd.
Du tycker alltså att skolvärlden ska ha ansvaret för något så basic som hur barn blir till?
När det gäller en del föräldrar verkar det vara en bra idé