Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tänker rösta på Örjan Kihlström. Och hoppas hela ridsporten nu hjälper travsporten att sympatirösta. För det gjorde vi med RGB.
Precis!Och jag som trodde man skulle rösta på den prestation som man tyckte var bäst..
Jag tänker rösta på Örjan Kihlström. Och hoppas hela ridsporten nu hjälper travsporten att sympatirösta. För det gjorde vi med RGB.
För att det (av någon, för mig, obegriplig anledning) finns typ apmånga golfare i Sverige. I övrigt håller jag med.Tror det finns risk att rösterna på Kalla fördelar sig mellan henne och hela stafettlaget så ingen av dom vinner. Liksom hur kunde golfspelaren få fler röster än Olsson förra året?!
Tror det finns risk att rösterna på Kalla fördelar sig mellan henne och hela stafettlaget så ingen av dom vinner. Liksom hur kunde golfspelaren få fler röster än Olsson förra året?!
Nu har jag fattat varför jag inte kunde rösta. Av någon anledning funkar det inte i chrome, men det funkar i firefox.
Av ungefär exakt samma anledning som Rolf-Göran Bengtsson kunde vinna. Det finns enormt många utövare av sporten trots att de som inte utövar den tycker att den är obegriplig
Golf ligger på tredje plats i antalet utövare om jag inte minns fel..
Fast det året var det ju i alla fall inte jättestarka utmanare (men jag röstade inte själv på RGB). Lisa Nordén vann ju året Sara var nominerad, och det finns inte så himla många triathleter i Sverige.