Årets jerringpris

Niyama

Trådstartare
Vem ska ni rösta på? Jag kommer tveklöst att rösta på både Kalla och damstafettlaget. Roligast är väl om hela stafettlaget vinner det, men Kalla är klart mest välförtjänt av det.

Jag tänker rösta på Örjan Kihlström. Och hoppas hela ridsporten nu hjälper travsporten att sympatirösta. För det gjorde vi med RGB.

Jag röstade på den jag tyckte gjort den största prestationen då, och det gjorde jag nu med. Jag sympatiröstar inte. :)

Röstade på Ripa, lite av lokalpatriotism så där :D
Hon är jämngammal med min bror och hon bodde "granne" (samma villaområde)

Jag tänker rösta på Örjan Kihlström. Och hoppas hela ridsporten nu hjälper travsporten att sympatirösta. För det gjorde vi med RGB.

Skulle aldrig rösta på Kihlström. Tycker inte hans prestation är i närheten av t.ex. Kallas. Förstår ärligt talat inte ens varför han är nominerad.

Tror det finns risk att rösterna på Kalla fördelar sig mellan henne och hela stafettlaget så ingen av dom vinner. Liksom hur kunde golfspelaren få fler röster än Olsson förra året?!

Nu har jag fattat varför jag inte kunde rösta. Av någon anledning funkar det inte i chrome, men det funkar i firefox.

Tror det finns risk att rösterna på Kalla fördelar sig mellan henne och hela stafettlaget så ingen av dom vinner. Liksom hur kunde golfspelaren få fler röster än Olsson förra året?!
För att det (av någon, för mig, obegriplig anledning) finns typ apmånga golfare i Sverige. I övrigt håller jag med.

kl
Min röst kommer hamna på Kalla, det är givet!

Av ungefär exakt samma anledning som Rolf-Göran Bengtsson kunde vinna. Det finns enormt många utövare av sporten trots att de som inte utövar den tycker att den är obegriplig ;)

Golf ligger på tredje plats i antalet utövare om jag inte minns fel..

Av ungefär exakt samma anledning som Rolf-Göran Bengtsson kunde vinna. Det finns enormt många utövare av sporten trots att de som inte utövar den tycker att den är obegriplig ;)

Golf ligger på tredje plats i antalet utövare om jag inte minns fel..

Fast det året var det ju i alla fall inte jättestarka utmanare (men jag röstade inte själv på RGB). Lisa Nordén vann ju året Sara var nominerad, och det finns inte så himla många triathleter i Sverige.

Fast det året var det ju i alla fall inte jättestarka utmanare (men jag röstade inte själv på RGB). Lisa Nordén vann ju året Sara var nominerad, och det finns inte så himla många triathleter i Sverige.

Jo jag förstår vad du menar, ville bara säga att golf precis som ridsport har otroligt många utövare även om inte andra tänker på det som stora sporter.

Jag skulle ranka Stenssons prestation högre än Olssons. Trots att längdskidåkning är typ det bästa jag vet.

Liknande trådar

Fritid Ny säsong och nya par. Och nya experter. Dessutom inspelat på vintern. Vad tror ni om årets matchningar? Personligen kommer jag sakna...
7 8 9
Svar
170
· Visningar
10 451
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 506
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 324
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 032
Senast: Madalitso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar