Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu har vi haft premiär på att gå i snöre efter mamma.Jag brukar göra något liknande när jag ska vänja dem vid att gå vid sidan utav människor. Brukar sätta ihop två grimskaft och rama in fölet med en 8:a. D.v.s. Har "grimskaftstumpen" vid manken, snö runt grimskaftet vid bogen, upp över ryggen (korsa över stumpen) och bak, runt rumpan och upp igen. Då håller jag i "krysset" uppe på ryggen. Då har jag stöd både framför och bakom fölet. Fungerar superbra.
Man får ha piké, men den skall vara mörk.Jag har en fråga när det gäller fölvisningen. I vårt distrikt är visningen den 30/8 och jag får hjälp av ett par vänner som ska springa med föl och sto (jag är skadad). Jag tänkte köpa likadana tröjor åt oss alla tre och var inne på vår klubbs collagetröja. Men nu börjar jag fundera på om det blir för vamt. Funkar det med pikétröja?
Hur gör ni andra som ska visa?
/Lizzie
Man får ha piké, men den skall vara mörk.
Man får ha vilka kläder man vill, mörk tröja och ljusa byxor är en rekommendation.
Ur fölregemente för 2014;
Ägare/visare/medhjälpare skall vara prydligt och ändamålsenligt klädda samt bära godkänd hjälm med
knäppt hakband vid alla moment och vid all hantering av häst på bedömningsplatsen.
Korrekt klädsel för visning vid hand är vita/ljusa byxor, samt blå/mörk tröja och skor lämpliga att
springa i. Ridbyxor och/eller ridstövlar bör inte användas vid visning vid hand.
Spö får medtas. Spö eller pisk får
ej vara försedd med plastpåse eller dyl.
Lägger in en mindre lyckad bild..bakifrån.
Btw så tar jag alltid bilder bakifrån på rumpan o ser utvecklingenhttp://s57.photobucket.com/user/b535182/media/1407491114366_zpsa8b72842.jpg.html
hur får man in bild istället för länk?
Lägger in en mindre lyckad bild..bakifrån.
Btw så tar jag alltid bilder bakifrån på rumpan o ser utvecklingenhttp://s57.photobucket.com/user/b535182/media/1407491114366_zpsa8b72842.jpg.html
hur får man in bild istället för länk?
'Här får du step-by-step i bilder! @axel
Börja med att högerklicka och spara bildens URL:
Klicka sedan på infoga-bild-rutan:
Och kopiera sedan in URL-länken i rutan som dyker upp:
Lägg in - Klart!