@sassiball mitt föl har jag satt på grimma då han försökt att ge mig ett par nyp. Han står snällt still i övrigt när jag skrapar/rycker ägg.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad tjatigt! Jag har ju min ridhäst inne hos båda mina ston med föl och det har funkat jättebra, hon är extramamma och kliar gärna lille Silvio. Domino tycker hon inte är lönt att klia för han når ju inte upp att klia tillbakaNu é jag frustrerad!!! Har för andra gången försökt släppa ihop märr och föl tillsammans med mitt 7-åriga sto. Sto o märr har gått ihop innan utan problem och varit jättebästisar, kliar varandra osv... Släppte in 7 åringen till de andra två (märr+föl) och först gick allting jättebra. De hälsar, snusar och kissar lite, hela tiden håller sig fölis lite till sidan och blandar sig inte på något sätt, sen går 7 åringen bort o kliar sig lite på "sitt träd" som hon inte har haft tillgång till då de gått i olika hagar. Sen far själva fan i henne hon jagar fölungen fram och tillbaka i hagen och försöker slå efter henne. Som tur kan jag öppna så de kan springa rakt in stallet och på så sätt snabbt dela på dem igen. De måste ju inte tvunget gå ihop men det hade klart varit enklare om det hade funkat.... Tips nån??? el Hopplöst???
Vet inte om det här ska vara i färgtråden eg. men det är så att min bruna fölunge tycks inte ha svarta ben därunder pälsen utan de ser bara ut att bli mörkare röd-gråbruna.
Måste bruna hästar ha svarta ben? Kan fuxar ha svart man?
@Wine-tee Tycker att hon ser brun ut. Om man bildgooglar på "Brunt föl" så ser det inte ut att vara helt ovanligt att dom svarta benen kommer senare.