Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@Fenestra Ska Cardhu kanske vara med på elitfölsauktionen? Han ser otroligt fin ut typmässigt och jättefina bakben!
Åh vad jobbigt! Är det något problem med benstället, eller är det pga navelbråcket ni ska till Strömholm? Håller tummarna att allt går braÄr det bara jag som inte har ngt komplikationsfritt?
Fölet har ett litet navelbråck o har efter 3!!! hovisbesök inte fått hjälp o måste nu resa till Strömsholm. med ett 800 kg sto som står o kliver på sitt föl.
Jag är helt slut.
Jag förstår att du inte vill åka, utan försöka lösa det hemma istället. På ett djursjukhus finns ju ganska mycket olika smittor, eller kan finnas.Svårt o säga.
Det 'är som en pytteliten påse.
Har faktiskt inte kännt efter, men bakkotorna känns mer akuta.
OM!! jag åker i värmen får de väl kolla det med.
Vill ändå inte åka med ett så litet föl som förövrigt är friskt. Känns som resan o sedering som det var tal om är en stor risk för hela allmäntillståndet. räknar med 8 h. o stoets tillvaro där sist var inte angenämt o hon är känslig.
Jag mår mkt dåligt över hela situationen.
Vill hitta ngn som kan plasta eller sätta på sko hemma. Hon ligger mkt o är väldigt cool.
Har bara den här gamla filmen, måste nog göra en nymen Fenestra,bara en massa "fula" bruna ungar "ler" var är filmen på guldet??