Årest första terrängträning!

Sv: Årest första terrängträning!

Jag hade velat, om det hade varit på lördagen, ska tävla på söndag så det går icke :D

Oh! Men det skulle jag ju kanske kunna vara med på faktiskt! :bump: Ska kolla upp med chaffis, och sadel... Min lånesadel flyttar snart så jag är på full jakt efter en egen :p

Sorgligt men sant :p

Vi står ju uppstallade hos min chef, så nu när det börjar bli vår betyder det att ett dussintal treåringar som skall visas flyttar in, och några inackorderingar blir temporärt utkastade! Så ägaren till sadeln flyttar hem sin häst och sadel till sig, och jag flyttar förmodligen till grannarna längre upp i backen.

Funkar bra att dela sadel när man står i samma stall, mindre bra med någon mil emellan :angel:

Inte jag iaf, jag hoppas att du glömmer bort vad du gav mig i julklapp snart :angel:

Never :D

Fast du slipper dessa två tillfällena (om du inte gärna vill, men jag tror inte det är så lämpligt :p) bara för att du ska hoppa målade bommar :D

Men sedan tycker jag det är dags att boka en tid! :bump:

(för er som inte vet så ska tralala bli fälttävlansryttare och vi ska träna ihop till sommaren när hon skaffat häst, så det så! Dressyrryttare får inte stå i mitt stall :devil: :D)

Min häst är anmäld - med en annan (rutinerad) pilot till stilhoppningsutbildningen!
Hoppas dom kommer med! :D

Det stod på fb att Gunilla planerade ha träning på Gärds terrängbana 24 mars :)

Men ååhhh! Jag har inte råd att köra till Skaune varje helg!:cry: Jag vill hoppa terräng nuuuuu!:D

Eller hur! Du har ju redan flyttat lite söderut Elin, bara att gå hela vägen! Varför fega halvvägs lixom ;)

Om man inte skulle tävla på söndagen... helt värdelöst, hade lika gärna kunnat vara med på träningen istället ju... Sluppit betala 300 spänn för något som jag ändå inte kan använda som kval... BLÄ!

Usch vad ni är otäcka hela högen!:p Terrängträning??? Näe vi har snögalopp på schemat...:grin:

Liknande trådar

Tjatter VÅR HISTORIA Hogwarts, första kvällen på höstterminen 2098. Förväntansfulla förstaårselever strömmar in i den stora salen, redo för...
69 70 71
Svar
1 406
· Visningar
37 363
Senast: Habina
·
Hästvård Eftersom jag inte har något att göra och lite tankar att skingra sitter jag här på lördagskvällen och nördar ner mig i min hästs...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
8 965
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag hittade det här med dagbok här och tänkte att det kanske kan vara bra att skriva av sig lite och ifall nån vill läsa och har nån...
2 3
Svar
44
· Visningar
6 183
Senast: Flixon
·
Hästvård Hejsan! Jag har en häst som är halt fram och bara på böjt spår och på mjukt underlag. Jag importerade honom i december och eftersom...
9 10 11
Svar
206
· Visningar
28 011
Senast: Sirap
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar