arbetsryttarutbildning på strömsholm

• Övr. Grenar
  • Trådstartare Trådstartare puckis
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 1 443
P

puckis

Funderar lite på att gå arbetsryttarutbildingen på Strömsholm. Någon som gått den, vad tyckte ni? Vad hamnar man på för lön som galopptränare på heltid, utvecklingsmöjligheter?
Får man ta med sig egen häst ner, vad kan det kosta.. massor av frågor. Har ni svaren??

Du blir inte galopptränare på arbetsryttarutbildningen, för det måste du gå särskilda kurser.

nej men man måste ju börja någonstans. Att gå en arbetsryttarutildning kan väl inte vara helt fel, eller? Om jag nu vill bli galopptränare, vad bör jag gå istället?

Vill du bli galopptränare råder jag dig till att ta kontakt med Helena Gärtner på förbundet, tror att de börjar med en Steg 1-kurs nu till våren. Det är väldigt givande att gå dessa kurser, avslutade min utbildning så sent som i höstas. Och visst är det lämpligt att gå arbetsryttarutbildningen, då har du ju en bra grund att stå på. Lycka till.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har tidigare i ungvuxen ålder endast varit i kontakt med kuratorn på vårdcentralen vilket tyvärr inte fungerade under 2023-2024. Tog... 3 4 5
Svar
84
· Visningar
3 678
Senast: Redfox
·
Skola & Jobb Arbetsförmedlingen vill utreda vad jag har för verklig arbetsförmåga. Det välkomnar jag. Haken är att jag har fått ställa av min bil av... 10 11 12
Svar
228
· Visningar
18 952
Senast: mumin
·
Kropp & Själ Tog en spontan semesterdag idag och har gått hemma i hettan och fnulat lite. Jag närmar mig 40, har alltid jobbat heltid+, jobbar alltid... 3 4 5
Svar
96
· Visningar
6 060
Senast: Ajda
·
Ridning Hej allihopa! 😊 Jag är ny här och skulle gärna vilja höra era tankar om något jag funderat mycket på. Jag är relativt ny på det här med... 2
Svar
22
· Visningar
2 327
Senast: Kajsalisa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka